on turvallinen.
Jo ammoisina aikoina kun asusteltiin vielä luolissa naiset hakivat turvaa voimallisesti kuorsaavista uroista.
Kuorsaus piti villieläimet loitolla, samoin pienpedot.
Nykymiehen kuorasaus taas karkottaa makuuhuoneesta katit ja koirat.
Siis me kuorsaajat olkaamme ylpeitä siitä, että suojelemme naisiamme.
Lisäksi me merenkulkijat voisimme perustaa Suomen Kitapurjehtialiiton ja kerran kesässä olisi regatta ja yöpyminen jossakin luonnonsaaressa ja voi sitä elämää, jota veneistä kuuluisi.
Kuorsaava mies
4
336
Vastaukset
- yksinkertainen
onkin tunnettu ryhmittynä kirjailijana aliarvostetun Lasse "haluatko..oikeasti..oletko varma.." Lehtisen Valkoinen Ihmissyöjä kirjakkeesta. Kyseinen ryhmähän järjesti vuosittain kitapurjehdus kisat.
Mainio teos.hauska kirja jossa Di Mauno Immo pistää hieman tuulemaan Keski-Afrikan demokraattisessa tasavallassa.
- yksinkertainen
epikuros kirjoitti:
hauska kirja jossa Di Mauno Immo pistää hieman tuulemaan Keski-Afrikan demokraattisessa tasavallassa.
tovereineen miellyttävällä tavalla kyseenalaistaa osaltaan länsimaista elämää.
"Miksi ihmeessä te afrikkalaiset viette ruokaa haudoille, kuvitteletteko tosiaan että kuolleet käyvät syömässä niitä?"
"Kyllä. Täsmälleen samalla hetkellä kuin teidän kuolleenne käyvät nuuhkimassa viemiänne kukkia"
Näin se homma etenee. - Fafner
yksinkertainen kirjoitti:
tovereineen miellyttävällä tavalla kyseenalaistaa osaltaan länsimaista elämää.
"Miksi ihmeessä te afrikkalaiset viette ruokaa haudoille, kuvitteletteko tosiaan että kuolleet käyvät syömässä niitä?"
"Kyllä. Täsmälleen samalla hetkellä kuin teidän kuolleenne käyvät nuuhkimassa viemiänne kukkia"
Näin se homma etenee.... "Keskustelu". Harvinaista.
Jatkuu Toiste...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184