minulla on vähän ongelmia ruuanlaiton kanssa, koska pitäisi itselleen tehdä vhh-ruokaa ja mies kun syö tavallista ruokaa. löytyykö jostakin sivulta ruokaohjeita, joita voisi helposti muunnellla että ne sopisi meille kummallekkin?
hankalaa
5
755
Vastaukset
- Kiril
pitäisi olla. Teet vähähiilihydraattista ruokaa käyttäen lihaa, kalaa, kanaa, kermaa, voita ja smetanaa. Sitten keität kattilallisen perunaa, riisiä tai pastaa miehellesi. Ei ole mahdoton toteuttaa, mutta et kai vaan ajattele miehesi myrkyttämistä kun itse syöt terveellisesti kasvisten kanssa ja miehellesi tarjoilet tärkkelystä ja sokeria.
- kumpikohan?
kumpikoha sairastuu ensin? se joka syö normaalia ruokaa, vai se joka tukkii verisuonensa rasvalla?
- Kiril
kumpikohan? kirjoitti:
kumpikoha sairastuu ensin? se joka syö normaalia ruokaa, vai se joka tukkii verisuonensa rasvalla?
joka tukkii verisuonensa keinotekoisilla rasvoilla kuten margariineilla ja pitää yllä korkeaa hiilihydraattitasoa nauttimalla normaalia kevytruokaa.
- Tepi.
Kiril kirjoitti:
joka tukkii verisuonensa keinotekoisilla rasvoilla kuten margariineilla ja pitää yllä korkeaa hiilihydraattitasoa nauttimalla normaalia kevytruokaa.
Ei se veri sen paremmin siellä suonessa luista, vaikka koittaa voilla ja kookosrasvoilla sisäisesti niitä voidella. Kyllä ne siitä tukkeutuu ja sydäninfarkti kutsuu. Kyllä se on paras jättää kaikki rasvat minimiin, niin saa painonkin hyvin tippumaan..
- Lirik
Tepi. kirjoitti:
Ei se veri sen paremmin siellä suonessa luista, vaikka koittaa voilla ja kookosrasvoilla sisäisesti niitä voidella. Kyllä ne siitä tukkeutuu ja sydäninfarkti kutsuu. Kyllä se on paras jättää kaikki rasvat minimiin, niin saa painonkin hyvin tippumaan..
ja voit peilistä seurata kuinka iho kuivuu ja kroppa kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066