Tahdon toivottaa kaikille lähimmäisille hyvää joulua, niillekin jotka eivät sitä jostain syystä arvosta.
Paras lahja on annettu. Jumala lähetti oman Poikansa tähän maailmaan. Jeesus eli täällä keskuudessamme, oli kiusattu niinkuin mekin, kuitenkin ilman syntiä, eli Hän pysyi puhtaana ja siksi Hänen puhdas Golgatalla vuodatettu verensä riittää sovittamaan meidät jokaisen, joka Häneen turvautuu. Hän ottaa vastaan jokaisen, joka Hänen luoksensa tulee. Hän ei jäänyt ristille, vaan elää ja pelastaa ja auttaa omiaan.
Siunattua joulua!
10
430
Vastaukset
- antero vaan
Ei vainaskaa, hyvät joulut sullekin ja Jeesuksen läheisyyttä ja johdatusta!
- jaenikkari
Olet ihan väärällä palstalla, sillä tällä palstalla kuuluu vain riidellä verissäpäin ja lyödä toisia Raamatulla päähän omilla lempparijakeilla. Se on tämän palstan meininki, et silleen. Toisten siunaaminen koetaan täällä harhaoppiseksi.
Hyvät joulut minulta kuitenkin!- että totuus on armoton
siitä osattomille, kun ovat itsensä useasti kastattaneet vastoin totuutta.
- jaenikkari
että totuus on armoton kirjoitti:
siitä osattomille, kun ovat itsensä useasti kastattaneet vastoin totuutta.
Älä luulekaan, että saisit minut kasteväittelyyn.
Tämän vain sanon, että ei pakkokaste vauvana, vaikka se ensimmäisenä seremoniallisena annettaisiinkin, silti ole se, josta raamatussa puhutaan, sillä siellä kastettiin uskoontulleet ja parannuksen tehneet ihmiset. Hyvää joulua!
- nyt voivoi.
Eihän täältä nyt pelastu enää kuin suni ja ehkä muutama sen peesaaja.
- Tipsu ;) ja mä
Jeesuksen lahjoittamaa iloa!
Eräässä laulussa sanotaan:
"Miksi saavuit tänne Jeesus,
alas taivaan loistosta,
Kun palkaksi sait seimen
siitä rakkaudesta?"
Toivon enkelien vierailuja
uuteen kotiinne,
ihan tungokseen asti! ;)
Tipsulta "Kurnau" Lindalle!
Sitten kaikille lukijoille
toisianne kunnioittavaa
lämmintä mieltä!
Jeesuksen läheisyyttä sydämeen! Kaikille. Herramme tulee - se on varma. Piste.
- Miksi sinä
yhä vain raahaat sitä mukanasi?
- matkalainen
Mi hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
- Timoriepu
Sinulla ei taida olla todellisia ongelmia, jos minun nimimerkkini sinua niin kovasti vaivaa. Älä kuule anna sen sinua harmittaa. Kyllä Jeesus minusta huolen pitää.
Hyvää uutta vuotta sinullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184