Minulla on lapsia, mutta eri naisen kanssa kuin kenen kanssa nyt seurustelen ja asun yhdessä. Ollaan kihloissa ja vauvakin tulee.. minä halusin näitä asioita jopa enemmän kuin kihlattuni, mutta hänkin odottaa onnellisen autuaana lastamme ja suunnittelee jo kaikkea. Haluan olla tämän naisen kanssa ja haluan naimisiin, elää vanhanakin yhdessä. En vaan tiiä mikä mua vaivaa, käyn pettämässä naistani silloi tällöin. Tekee vaan mieli vierasta vaikka omakin on kaunis ja haluttava, seksiäkin saan usein. Hän on paljon kotona, ja itse olen paljon töissä, teen myös yötyötä. Hän ei tiedä miten toimin eikä toiv saakaan tietää.. Onkohan muita isiä/miehiä joita vaan seikkailumielellä tekee mieli lähtee muiden naisten perään? En kuitenkaan ikimaailmassa kestäisi jos "vaimoni" pettäisi... mikähän vaivaa... Naiseni on nuori ja kaunis(20) ja itse olen jo "vanha" vaikkakin komea(35)
Käyn
14
2273
Vastaukset
- nohhhhhh
toi on helvetin typerää kun kuitenkin itse et kestäisi jos muijas samoin tekisi. Raukat pettää! Mä lähtisin lätkii samantien jos mieheni tietäisin pettävän. Mut ehkä muijas lähteekin muxun kanssa joskus luotas pois kun tajuu sun touhus. Onhan se nuori =) ja varmasti muillekkin kelpaa! Mietippä sitten omia tekojasi,äläkä muijaas tulevaisuudessa syyllistä. Hän ansaitsee parempaa kuin sä! Varmaan sulle sit tulee lapsia olee paljon jos joka muijan paksux laitat. Ja varmaan se vahinko joskus käykin kun petät ja se tuleekin raskaaksi.Silloin viimeistään jäät kiinni kun joku muijistas tuleekin mahapystys perheen ovesi taakse. Ja sulta aletaan elatustukia pyytämään. Onnee vaan sulle. Miten edes kehtaat,kerro toi muijalles. Jäät kuitenkin kiinni,joskus =)
- Äiti69
Ai näitäkin paskoja oikeesti on olemassa?! Et ole mies vaan täys luuseri joka pönkittää huonoa itsetuntoaan pettämällä.
Toivottavasti jäät kiinni niin kuin pettämisestä yleensä jää etkä koskaan saa itsellesi naista, joka rakastaisi sinua. Onnetonta loppuelämää sulle!!!- Avomies ja isä
ja tiedän sen olevan väärin. Arvasin et tulee haukut niskaan mut kunhan kerroin. Siihen vaan on jotenkin jäänyt kiinni, koukkuun. Saan huomiota ja kehutaan vaikka olen jo tämän ikäinen. On se tietenkin väärin että petän mutten osaa lopettaa. Avokkini on missi/malli ja tiedän hänen saavan älyttömästi huomiota ja flirttiä, ehdotuksiakin osakseen. Nyt tuntui että on viimeinen tilaisuus kokeilla muita ennen kuin perustetaan perhe... Vauvan syntymän jälkeen lopetan...
- itsesi ja puolisosi
Avomies ja isä kirjoitti:
ja tiedän sen olevan väärin. Arvasin et tulee haukut niskaan mut kunhan kerroin. Siihen vaan on jotenkin jäänyt kiinni, koukkuun. Saan huomiota ja kehutaan vaikka olen jo tämän ikäinen. On se tietenkin väärin että petän mutten osaa lopettaa. Avokkini on missi/malli ja tiedän hänen saavan älyttömästi huomiota ja flirttiä, ehdotuksiakin osakseen. Nyt tuntui että on viimeinen tilaisuus kokeilla muita ennen kuin perustetaan perhe... Vauvan syntymän jälkeen lopetan...
Sukupuolitaudeilta? (Avo/avio)vaimot saavat suurimman osan tartunnoitssan juuri (avio/avo)miehiltään. Sittenpähän jäät kiinni, mutta sellaista "lahjaa" ei soisi edes pahimmalle vihamiehellekään. Yöks. Minä en sinun kaltaista seikkailua uskaltaisi jatkaa hetkeäkään tautipelon takia. Pahimillaan sinun kantamistasi taudeista joutuu kärsimään lapsesi. Ja entäs kun kertakäyttösuhteesi haluavatkin enemmän kuin sinä? Kun puhelimeen ja sähköpostiin alkaa pukkaamaan viestejä ja puheluita tulee ja postia ja joku soittamaan ovikelloa. Vaarallista peliä pelaat. Lopeta heti.
- uskomattoman
lapsellinen !
Yksi avioliitto naapurustosta juuri kaatui kun mies jäi kiinni pettämisestä .Oli harrastanut jo vuosia .Yhden naisystävän paras ystävätär päätti sitten soittaa aviovaimolle .
Eiköhän sunkin touhut tule ilmi ennemmin tai myöhemmin .
Lapsellista touhua -ei voi muuta sanoa .
Aikuiset ymmärtävät että kaikkea ei voi saada ja aina ei tarvitse olla niin hirmu kivaa ...ja että asioilla on seurauksensa .
Nauti nyt sitten -loppujen lopuksi jäät yksin :( - niinkö...
Sulla on tosiaan joku henkinen ongelma, josta tuleva vaimosi ei tiedä. Onko mielestäsi reilua antaa itsestään väärä kuva? Suosittelen jonkinlaista terapiaa sinulle. Toki vastaavanlaisia miehiä on muitakin, mutta ei se tee teistä "normaaleja".
- niinpäniinpä
Miten missit ja ääliömiehet onnistuukin aina löytämään toisensa. :D
Mahdat olla joku urheilija?
- nuori vaimos
pettää sua ja saat tietää siitä.
Toivottavasti ensin vaimollesi paljastuu millainen PASKA olet.
Poraa sitten kun on liian myöhäistä.- Avomies ja isä
Sittenhän vasta loukkaisinkin avokkiani. Eikös se niin mennyt että parempi kun ei kerrota? Ja kun "vaimoni" on kerta onnellinen ja suunnittelee kaikkea kivaa ihan täpinöissään ja tietää kaiken olevan hyvin (koska kaikki on hyvin!) minusta ei ongelmaa ehkä ole... lopetan ajoissa. Näin kumpikin saa mitä haluaa. Rakastan kuitenkin vaimoani yli kaiken!
- itseäsi
Sittenhän vasta loukkaisinkin avokkiani. Eikös se niin mennyt että parempi kun ei kerrota? Ja kun "vaimoni" on kerta onnellinen ja suunnittelee kaikkea kivaa ihan täpinöissään ja tietää kaiken olevan hyvin (koska kaikki on hyvin!) minusta ei ongelmaa ehkä ole... lopetan ajoissa. Näin kumpikin saa mitä haluaa. Rakastan kuitenkin vaimoani yli kaiken!
yli kaiken... tosirakkaus ei petä, tiedät sen hyvin...
- paljastuu
joskus.Sen tiiät itsekin.Aina on olemassa joku,joka tuntee jonkun jne...piiloon et pääse katseilta missään,et keneltäkään.
Tuo on itsensä pettämistä,pahimmillaan.
Totuus on parempi kuulla heti,kuin vasta vuosien päästä..tiedän sen omasta kokemuksesta,(mieheni petti minua liitossani).Ei ongelma katoa sillä että laitat silmät kiinni ja kuvittelet olevasi näkymätön! - että sinulla on jonkinnäköinen
ongelma. nimittäin nymfomania. oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että kun tulee hetki jolloin olet suunnitellut lopettavasi pettämisen, niin huomaat ettet pysty? Sanoit jo itse jääneesi tähän touhuun koukkuun. Jostain syystä lukiessani kirjoitustasi, tuli tunne ettet ehkä kuitenkaan ole valmis sitoutumaan. Sitoutumiskammo voi olla myös alitajuista. En hyväksy pettämistä, mutta tiedän ettei hyödytä alkaa paasaamaan miten paska olet, koska ummistat silmäsi ongelmaltasi. Yrität myös kovasti vakuutella sekä itsellesi ja meille muille ettei ongelmaa ole, ja kummatkin saatte mitä haluatte avokkisi kanssa. Näin ei asia ole; avokkisi tuskin halusi pettävää miestä, saati sitten lasta sellaisen miehen kanssa.
Kerroit myös että sinulla on jo lapsia edellisen muijan kanssa. Miten se suhde loppui, petitkö häntäkin ja jäit kiinni?!?
Nyt sinun ei auta muu kuin joko ryhdistäytyä ja lopettaa, tai kertoa avokillesi ja valmistautua elämään yksin. Voin melkein vannoa ettet pysty enää lopettamaan silloin kuin olet ajatellut, vaan siirrät lopettamisajankohtaa loputtomiin... kunnes jäät kiinni... sinun täytyy ottaa vastuu teoistasi!!! itseäsi kirjoitti:
yli kaiken... tosirakkaus ei petä, tiedät sen hyvin...
Minulla on takana kohta kaksi vuosikymmentä onnellista yhteiseloa ukkoni kanssa - kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Niihin ei kuitenkaan kuulu pettäminen. Ei ole koskaan edes tullut mieleen pettää ukkoani, vaikka tilaisuuksia olisi siihen kyllä ollut... yöks. Yksinkertaisesti en voisi. Luottamus, rakkaus ja toisen kunnioitus ovat sellaisia asioita, ettei niitä edes halua laittaa vaakalaudalle. En minä usko sinun edes rakastavan oikeasti avokkiasi, jos kykenet moisiin tekoihin. Tai sitten sinussa on jotain vialla, huono itsetunto tms., jota pitää pönkittää vieraissa vehtaamalla. Terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse hakea hyväksyntää ulkopuolisilta.
- Kommentaattori.,.
kommentoida viestiäsi; olet todellinen kusipää, todellinen häpeä meille miesporukalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047