olen reipas ja iloinen hiirupoika, syön ja juon, vähän ylipainoinen karvat lähtee jo masusta. sairas en ole ollut eikä minussa ole kasvaimia. olen komean värinen hyväluonteinen ja omistajani laura(14w) miettii olenko liian vanha kun täytän toukokuun lopulla 2vuotta.kokeneena käsittelijänä laura haluaisi silti muiden mielipiteen olenko liian vanha. isäni eli 3vuotiaaksi jolloin minä ja veljemme söime hänet elävältä koska olimme nälissämme ja ruokamm oli loppu. auttakaa lauraa ja kertokaa mielipiteenne.
poikasia(ko)?
kohta 2v
1
211
Vastaukset
- AlbinoRaven
Tarkoitatko, että onko poikahiiru liian vanha poikasten teettämiseen? Minä sanoisin, että kyllä saattaa olla hieman turhan vanha ja minusta olisi hyvä antaa vanhukselle hyvät eläkepäivät kun kuitenkin noin vanhakin jo on.
Hienoa kuulla, että hiiresi on noin iäkäs, on tainnut olla hyvässä hoidossa jos kerran hyvinkin vielä voi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076