Olen ollut 4 vuotta parkinsonia sairastava.Olen sevinnyt nämä ensimäiset vuodet mielestäni melko hyvin.Noiden ensimäisten kuukausien aika oli kysymyksiä täynnä.Siksipä tartuin puhelimeen ja soitin lähimpään parkinson yhdistykseen.sainsieltä hyviä neuvoja. He kehoittivat hakemaan sopeutumisvalmennus kurssille ja onnistuin toisella yrityksellä.Pääsin kurssille,siellä tuli uusia tuttavuuksia ja vertaistukilaisia.Olemme kokoontuneet kahtena kesänä parin päivän tapaamisiin,joissa on ollut erittäin hyviä keskusteluja,sekä seurustelua Tämän lisäksi olemme olleet vaimoni kanssa tuetuilla kylpylälomilla eriasteisten kanssasisarien ja -veljien kanssa.Itse olenoppinut hyväksymään"Herra Parkinsonin" elinikäiseksi seuralaisekseni,mutta hevillä en anna periksi.Meillä on myös pieni parkinsonkerho,joka kokoontuu kerran kuussa.Siellä kahvikupposen ääressä on hyvä keskustella ajankohtaisista asioista ja lääkityksistä.Liikuntaa ja jumppaa sekä iloista mieltä. TSEMPPIÄ YSTÄVÄT.
vertaistuen tärkeys
Parkkiukko 65
0
461
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897