miten hyvin leijonat sopii härkien kaa?
sopivat yhteen..?
4
1508
Vastaukset
- sopii...
:) !
- Ellimaija
Hyvä ;) :)
- härkäfrau und leijonamann
Olen ollut leijonamiehen kanssa 10 vuotta naimisissa välillä pännii puolison itserakkaus mutta toisaalta hän jumaloi minua sellaisena kuin olen. (maanläheinen ja luotettava sekä superkokki).
- murcu
Mulla ei henkilö kohtaisesti ole kokemusta, mutta kirja kertoo seuraavaa:
Vaikka sekä härällä että leijonalla on taipumusta konservatiivisuuteen ja laiskanmukaivaan elämään, komentelevasta leijonaa pännii härän itsepäinen tottelemattomuus. Myös puolison härkäpäinen pessimistisyys voi aurinkoisesta ja elämänuskoisesta leijonasta tuntua turhauttaavalta. hän ei myöskään sulata härän arkista aherrusta ja viisasta talousdenhoitoa koskevaa järkevää asennetta. Poroporvarillisuutta kuninkaallisille? Ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327