Missähän PS2 pelissä toimii GUN-ohjain eli PISTOOLI?? Joululahjaks ostettu 24 peli, eikä ainakaa siinä toimi!
PS2 ja GUN-ohjain
2
328
Vastaukset
- ,,,,,,,,
......
- kysyttyjä
Sorry myöhäinen vastaus, mutta lueskelin vanhoja ja ajattelin osaltani auttaa.
Itse etsiskelin myös pyssypelejä ja olen löytänyt kokonaista neljä peliä ja kaikki PS ykköselle.
Time Crisis
Time Crisis Project Titan
-ovat ns action-pelejä.
Point Blank 3 (ilmeisesti löytyy myös osat 1 ja 2?)
Ghoul Panic
-tarkkuusammuntapelejä
Kaikki ovat Namco -pelejä, mutta olen huomannut, että kaikilla Namcon tekemillä peleillä ei ole pyssyominaisuuksia. Mutta luulisin, että hakua helpottaa se, että jos löydät pelistä merkinnän NAMCO, se saattaa olla pyssyllä pelattava. Ykkösen peleissä oli todella helppoa etsiä kun niissä on kannessa näkyvillä merkintä millä voi pelata. Näissäkin on kaikissa "Optional Controller SLEH-00007".
Yhtään kakkosen pyssypeliä ei ole vielä vastaan tullut ja meilläkin pelejä on liki sata laidasta laitaan. No, ehkä vika on siinä, että katselen lähinnä käytettyjä pelejä ja aktiiviharrastajat eivät omistaan luovu...
Heräsi muuten ajatus, että onko pyssy tehtykin vaan ykkösen peleille? Onko 24-pelissä merkintä optisesta ohjaimesta ja onko sitten tehty kakkoselle oma pyssy? Ei oo tietoo, osaatko auttaa? Tahtois tietää ja viisastua. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219