Niin, eli jos oletetaan etten ensi keväänä pääsen itse oikikseen sisään, niin kuinka kauan/paljon minun on mahdollista suorittaa oikiksessa vaadittavia kursseja avoimessa? Mietin vaan kun väkisinkin tulee mieleen, että jos en pääse ensi keväänä, menen avoimeen, pyrin taas, niin mitä jos en sittenkään pääse?! Eli voiko avoimessa opiskella esim noin paria vuotta lähes normaalitahtia? Olen joskus käsittänyt että tarjolla on suht vähän kursseja, vai? Vai enkö vain ole osannut etsiä oikeista kohdista :) Jos joku osaa valaista asiaa minulle niin suuri kiitos!
Oikista avoimessa
1
617
Vastaukset
- ja tietty roikkuukin
Opiskelen avoimessa huvin ja hyödyn takia yritysjurisiikkan perusopintoja jotka kestävät 1.5v. Kurssit käyvät suoraan yliopistoon jos haluaisi lähteä tutkintoakin suorittamaan. Varmasti voit myös sivuaineesta suorittaa perusopinnot avoimessa jolloin saisit 1.5v:ssa ihan ok paketin jatkoa varten. Samalla joutuu kuitenkin töissäkin käymään ettei ihan nälkä tulisi.
Selaile kohdeyliopiston opinto-opasta ja avoimen tarjontaa, ei tuohon voi tarkkaa vastausta tietämättä mihin menet ja missä avoimessa aiot opiskella. Kannattaa kuitenkin lähteä suorittamaan kokonaisuuksia, ne ovat halvempia kuin yksittäiset kurssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337