Partis ja terra

partisagama

Kuinka kauan 100x50x50 cm terra menee kokonsa puolesta pienelle kasvavalle partikselle?
Toinen vaihtoehto olisi 120x60x60, mutta ei sekään taida mennä kauempaa, kun minimi on sen 150x50-60x50-60 cm. Eläinkaupassa kovasti kaupiteltiin tuota 100x50x50 täysi-ikäisellekkin parta-agamalle sopivaksi >;/

5

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -geggo-
      • partisagama

Olen lukenut sivut moneen kertaan, mutta sanotaan vain että kasvaa nopeasti. :I, sen sivun kirjottajalla vuodessa vissiin 10cm?

• -geggo-
        partisagama kirjoitti:

Olen lukenut sivut moneen kertaan, mutta sanotaan vain että kasvaa nopeasti. :I, sen sivun kirjottajalla vuodessa vissiin 10cm?

Siellähän lukee että 150x60 olisi minimi ja että mitä suurempi sen parempi.
        Eikä kai sitä kannata pientä ensin hankkia koska ainakin vuoden ikäinen on jo aika jötikkä ja silloin olisi uuden hankkiminen.
        Minusta kannattaa hankkia heti tarpeeksi suuri.

http://www.herppi.net/html/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=11035&highlight=partaagaman terraario

olisiko tuosta apua ? !

• partisagama

Mutta kun kyse olikin että KUINKA KAUAN tuo menee partikselle :) Rakennan kyllä uuden isomman, heti kun partis sen kokoiseksi kasvaa, että näen sen tarpeelliseksi. Rakennan sitten sellaisen 193 x 57 x 57 terran, että en ainakaan koosta tingi. Tuo 100x50x50 on nyt 15 senttiselle partikselleni varsin sopiva, ja kaikki toimii ja partis voi hyvin ja juoksuvaraa on :)

• baBUU

no mitä isompi sitä parempi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe