Millaiset vaatteet olisivat hyvät joogaan?
Millaiset vaatteet?
6
2323
Vastaukset
- on...
Saastainen lannevaate on paras.
- joogi
Verkkarit ja t-paita. Paljaat jalat. Lisäksi kannattaa olla solumuovinen jumppamatto.
- solumuovi
Eikö se solumuovinen ole sellanen, mikä liukuu lattialla? Siis kuin retkeilyalusta? Itselläni on tosi ohut "kumi"matto, joka on sellainen nahkea, joka pysyy paikallaan, oikea joogamatto, siis.
Ja t-paidan on hyvä olla sen verran pitkä ja tyköistuva, että ei ylösalaisissa asennoissa valu ja paljasta kaikkea mitä siellä paidan alla on (jos ei siis käytä t-paidan alla mitään jumppatoppia tmv, jolloin sillä ei ole niin väliä). - laskdfhj
solumuovi kirjoitti:
Eikö se solumuovinen ole sellanen, mikä liukuu lattialla? Siis kuin retkeilyalusta? Itselläni on tosi ohut "kumi"matto, joka on sellainen nahkea, joka pysyy paikallaan, oikea joogamatto, siis.
Ja t-paidan on hyvä olla sen verran pitkä ja tyköistuva, että ei ylösalaisissa asennoissa valu ja paljasta kaikkea mitä siellä paidan alla on (jos ei siis käytä t-paidan alla mitään jumppatoppia tmv, jolloin sillä ei ole niin väliä).Mielestäni verkkarit eivät ole parhaat, koska pitkät lahkeet ovat toisinaan tiellä. Itse käytän shortseja.
- p.x
laskdfhj kirjoitti:
Mielestäni verkkarit eivät ole parhaat, koska pitkät lahkeet ovat toisinaan tiellä. Itse käytän shortseja.
ole soveliaat joogaan ellet sitten joogaa kotona.Minusta pitkät trikoot ovat best, joustavat ja ovat muutenkin hengittävät.
- kukaan koskaan
onko kukaan koskaan kokeillut alasti joogaamista esim. kotona tai kesällä ulkona ilta-auringossa? ainakin Intiassa hyvin niukka tai lähes olematon vaatetus näyttää olevan joogien suosiossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096