Minulla on nytten 1 leoski ja olen hankkinut sille uuden ja isomman terran jonka mitat on (pituus 110cm x leveys 42cm x korkeus 52cm) voisko siihen tulla leoskeja enemmän kuin 1 ?
Liskoni on tyttö ja aattelin hankkii sille poikakaverin, mutta suositellaan, että olisi 2naarasta yhden koiraan kaa. Niin voisko siihen terraan sit laittaa kolmee liskoo?
Kiitoksia etukäteen! :)
Isompi terra
3
181
Vastaukset
- monta liskoo
Kyllä minun mielestäni tuohon kolme leogekkoa voisi mennä :)
- -geggo-
. . miltei tuohon mahtuu , eli siis ainakin kaksi tai ehkä kolmekin naarasta ja se yksi koiras kyllä tuohon mahtuu.
Pitää vaan laittaa sitten tarpeeksi piiloja sekä viileään- , että lämpimään päähän.
Lisäksi pitää olla varautunut siihen etteivät gekot tulekaan toimeen keskenään vaan niitä pitää erottaa omiin terroihinsa.
Nimittäin naaraatkaan eivät välttämättä sovi keskenään.
Ja hankittavat gekot pitää olla suunnilleen samaa
kokoa ettei pienemmät tule hätyytellyiksi tai syödyiksi. Lisäksi pienemmät voivat stressata niin etteivät uskalla syödäkään. - nayrii
no kyllä siihen mahtuu 3 liskoo. 2 tyttöö ja 1 poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066