Niin, mikä on paras kuntosali Porvoossa? Ja perustelut myös.
Paras kuntosali Porvoossa?
37
20227
Vastaukset
- reijoinen
Siinä keskustan Teboilin yläkerrassa. Se on ehdottomasti paras. Hyvä henkilökunta plus hauskoi treenikavereita.
- Verden asiakas
Verde Tarmolassa on hyvä. Juoksumattoja saisi olla ainakin yksi enemmän, mutta ainakaan päivällä siellä ei ole mitään tunkoa.
- helmikuningas.
Bodytonic on hyvä kuntosali. Laitteet ovat siellä uusia ja monipuolisia ja henkilökunta on mukavaa. Hinnat ovat vaan vähän hintavat, mutta ei se haittaa. Siellä on naisilla ja miehillä yhteinen sali. :)
- on perseestä
Verde on kaikkein huonoin, siellä nöyryytetään asiakkaita muiden edessä. Paska paikka, en suosittele. Paikan vetäjien tutuilla tuntuu olevan hauskaa. Pitäkööt ne paikkansa.
- Ihmettelevä
Siis millai nöyryytetään, anna esimerkki. Itse en ole kokenut siellä vastaavaa.
- kysymys.
Miten Verdessä nöyryytetään asiakkaita? Kiinnostaisi tietää. Itse en ole paikassa käynyt.
Minkä niminen kuntosali Teboilin yläpuolella on? En ole kuullutkaan siitä. Onko se miehille vai naisille? Onko sillä kotisivuja? Minkä hintainen paikka? - punttis
Juupa, juu, joku yliherkkä keksii omiaan.Varmaan joku ohjaaja neuvonut väärin tekevää asiakasta ja tämä kokenut sen nöyryytykseksi.. (mikä on loistojuttu, koska aina ei virheitä huomaa jos treenaa yksin).
Verde ihan ok, asiakaskunta hieman vanhempaa. Ei ihan niin hyvää tasoa kuin jotkut CMS salit. Sijainti vähän syrjäinen. - nainen28v
Minäkään en ole kokenut vastaavaa. Olisikohan nimimerkki punttis oikeassa?
Verdestä sen verran että jumppatarjonta on aivan loistava, ja salikin kattava. Bodareiden ei kannata vaivautua, sillä sen tyyppinen sali ei ole kyseessä... Parkkitilat on kans plussaa, pääsee ihan pihalle. nainen28v kirjoitti:
Minäkään en ole kokenut vastaavaa. Olisikohan nimimerkki punttis oikeassa?
Verdestä sen verran että jumppatarjonta on aivan loistava, ja salikin kattava. Bodareiden ei kannata vaivautua, sillä sen tyyppinen sali ei ole kyseessä... Parkkitilat on kans plussaa, pääsee ihan pihalle.Jumppatarjonta on todellakin loistava. Nyt syksyllä mielenkiintoisia tunteja esim intervalli Body.
Mielestäni henkilökunta Verdessä on ihan ok. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Vuoden olen nyt käynnyt ja tyytyväinen olen paikkaan. Parkkipaikka on suuri plussa. Aina löytyy tilaa.
- -__-
Onko noille kuntosaleille ikärajoja?
- arsi karju
Noh, toisaalta onhan miehilläkin oikeus laittaa trikoot ja jumppailla ja keikutella takamustaan.
Täällä porvoossa se taitaa olla nyt juuri kuuminta hottia.. vai.. yäk.. - ehdottomasti!
Verde on paras. Olen saanut parasta palvelua.
Lisäksi siellä saa rauhassa keskittyä suoritukseen, ei siihen että pitäisi kokoajan näyttää muka hyvältä.
Toisaalta sielläkin alkaa olemaan tungosta.
lapsiparkki
parkkipaikka
sauna
palvelu
omaohjaaja
nettivaraus ja monipuoliset tunnit
vaihtelevaa toimintaa- kävijä
Olen kokeillut montaa muutakin Porvoon kuntosalia, mutta Verde on ehdottomasti PARAS!
- vatsatimmix
kävijä kirjoitti:
Olen kokeillut montaa muutakin Porvoon kuntosalia, mutta Verde on ehdottomasti PARAS!
Verde on paras!!
Pihalla on hyvin tilaa autoille, ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa kuten esim Kuntoklubilla. Nettivaraus on helppoa ja aina pääsee haluamalle tunnille.
Suosittelen. Ihana paikka.
- verde
mun mielestä se on pelkkää rahastusta koko sali hinnat taas nousi ja kuntoseteleitä kun haluaa käyttää niistä menee 10 euron käsittelymaksu. jos sairastaa vaikka 2 kuukautta niin siitä ei saa mitään hyvitystä pitää olla 3 kk sairaana ja toimittaa siitä todistus ennen kun rahat saa takaisin... harvemmin kukaan on sitä 3 kuukautta sairaana...melkein 200 euroa pitää maksaa n 3 kuukaudelta jos ei pääse treenaamaan. muualla jos olet sairas tms. ne joustaa salimaksuista jos vaan älyää sitä kysyä ja aina voi ostaa esim 10 kerran kortin ja siinä ei menetä mitään. ja verden omaohjaus ei ole kovin hääppöistä, luvattiin että tehdään automaattisesti parin kuukauden välein uusi ohjelma ja otetaan asiakkaaseen yhteyttä mutta kun olin jäsenenä yli vuoden niin sinä aikana ottettiin ohjelman tiimoilta yhteyttä vain kerran ja silloinkin sai pyytää sitä.ja lapsiparkki ei missään muissa cms klubeilla maksa ja niitä on muualla monta kertaa päivässä.miettikää nyt jos haluat lapsellesi valvontaa esim. kolme kertaa viikossa niin kuussa se tekee siihen jäsenmaksuun lisää 12 euroa eikä se todellakaan ole halpaa 66 euroa kuussa joutuis tosta pulittamaan,paitsi nythän kk maksukin on taas noussut.
- himojumppari
olen nyt tammikuun ajan käynyt verdessä, ja olen viihtynyt hyvin. paljon tunteja, monipuoliset ja uudet laitteet salin puolella,uimahalliin halvempi hinta, kunnon spinning pyörät ja lämmittely huoneessa monipuolinen valikoima! erityisesti haluan korostaa tunti tarjonnan monipuolisuutta! vaikka tuntuukin kalliilta käydä siellä, mutta itsehän siitä tekee kallista tai halpaa, kun käy usein ns.kertamaksu halpenee. ja edellisessä kuntosalissani kaikesta joutui maksamaan erikseen, nyt kaikki kuuluu samaan hintaan, ns magneettikortti, kuntosali ,jumpat ja spinning.. liittymismaksua ei kannata maksaa, tarkkaile avoimien ovien päiviä tai puhu jollekkin tutulle joka käy siellä, minäkin sain liittymisen puoleen hintaan kaverini kautta!
minä ainakin mielelläni maksan turvallisista ja laadukkaista laitteista.- himojumppari
vaikka kyllä meinasi hermot mennä kun poikaystävääni yritin saada myös liittymään, eikä voitu tehdä puolenvuoden sopimusta vaikka hän lähtee kesällä armeijaan, sopimuksen toki voi keskeyttää armeijan ajaksi, mutta tietenkin se vaatii rahaa lisää ---> 30e muutos maksu! haiskahtaa vähän rahastukselta!
ei tullut poikaystävä verdeen!
- ex-verdeilijä
verden osakkaatko tänne palautetta antaa?
joo itelläni on samanlaisia kokemuksia verdestä, ihan hyvät vehkeet siellä mutta törkeän yli hinoiteltua palvelua, joka asiasta rahastetaan extraa, eikä se oma ohjaus edes toiminut niinkuin luvattiin. sekä aivan mahottomat ongelmat lopettaa kun mursin käteni pahoin niin että se jouduttiin leikkaamaan
enkä siksi voinut jatkaa :P pääsin lopulta puljusta eroon kun olin riittävästi asioinut kuluttajasuoja neuvojan kanssa. pitkä miinus verdelle, en mene takaisin nyt kun olen taas kunnossa.
kuntoklubista en mitään tiedä mutta ajattelin kokeilla seuraavaksi sitä. - salitypy000
Kunto werner on kans tosi hyvä. Siellä ei ehkä oo ihan kaikkia maailman laitteita, mutta siellä on tosi siistiä ja se vaikuttaa viihtyisältä.
http://www.kuntowerner.fi/ - puntti-pena
Kokonhalli on ihan paras!!
- EI Kokonhallille
Karmea hien ja lian löyhkä käytäville saakka :(
- stefamon
Kuntoklubi ja piste. Ei se hohdokkain sali mutta laitteet ajan tasalla ja voi keskittyä pelkästään treeniin eikä kaikenmaailman maksuihin.
- Painkiller 123
Hahhaha Verde jos oikeasti nostat rautaa pysy helvetin kaukana siitä paikasta :)
Muutama vuosi sitten olin sanotaanko todella vahvassa kunnossa, kävin kyseisessä putiikissa tutustumassa..
Alku vaikutti todella hyvältä lämpö päälle ja treenaamaan, no jotta perhana sitten paikalle pamahti kuntosali ohjaaja joka alkoi neuvomaan joka ikisestä pikku asiasta ;) mm kyykky tekniikasta (olen kilpaillut voimannostossa)..
Nooh sitten tuli maastavedon vuoro ja eikös tämä täti ihminen taas pasahtanut paikalle ja alkoi selittään ettei ole mitn järkeä nostaa noin paljon painoa, tangossa sillon 140kg tein lämmittelysarjaa 8 toistoa..
Suositteli että tiputa painomäärä 100kiloon ja tee 15 kertaa =
Tässä vaiheessa alkoi itseäkin jo hivenen ärsyttämään tämä treenin häiritseminen ja latasin tankoon sen 200 kg ja tein 15 kertaa..
Ainakaan sillon ei tuntunut olevan mitään käsitystä ohjaajalla saliohjauksesta, Kannattaisi ainakin kysyä mitä ohjattava haluaa treeniltä ennen kuin alkaa neuvoa, Ja kannattaa kysyä tarvitseeko asiakas ohjausta ettei tule tälläisiä tilanteita että, kuntopyörä spinning pimu opettaa SM- tason voimannostajaa raudan kolistelussa..
Kokonhalli hyvä paikka ja sitten keskustassa ainakin aikoinaan oli Tolvasten sali, asiallisia tyyppejä ja tietävät mitä tekeevät - kuus-sataa-kolkyt-ko
Nii joo.. onks porvoos,niinku ns. oikeita saleja? kaikki salit taitaa olla sellaisia fc-saleja,joissa kuntourheilijat käyvät tekemässä kuntopiirejään,jalkapallopaidoisaan tms.. salibandysaleja. onkohan siellä mitään klubia,missä vois niinku keskittyy vaan kehonrakennukseen tai voimailuun,eikä tarvitsisi nähdä yhtäkään jalkkis tai salipändi äijää??
- Oldtimer123
Ei sellaisia saleja nykyään ikävä kyllä ole ainakaan Porvoossa :( Hyviä saleja kyllä paljonkin mutta itsekkin kaipaisin vanhan ajan HC salia missä paska haisee ja rauta on kevyttä (eli salia jossa puuhelmi kaulakoru pojut GASP:in ylisuurissa treenivaatteissa eivät viihdy)
- Kökkötraktori
Tunnustaudun myös Verde-vihaajaksi. Itseltäni pamahti polvi leikkauskuntoon, jonka seurauksena katsoin parhaaksi perua jäsenyyteni toistaiseksi. Laitoin -spostia Verdeen, johon vastattiin ja sanottiin asian olevan sillä ok. Katkaisin suoraveloituksen, ja kuvittelin kaiken todella olevan ok. Sitten pelmahti postilaatikosta karhu, siis ei lasku vaan karhukirje. Soitto Verdeen, täti-ihminen kysyi haluaisinko tulla keskustelemaan jäsenyyden lopettamisen syistä, sanoin että tilanne on nyt tämä, en halua tulla ja viimeksi sanottiin että asia kunnossa, jäsenyys lakkautettu. No, silläkin kertaa asia oli "ok". Seuraavana kk:na JÄLLEEN karhukirje, tällä kertaa kahden kk:n ajalta. Taas soittoa, ja asiasta vastuun kuulemma voi ottaa vain tietty henkilö. Jätin soittopyynnön ko. henkilölle, ei koskaan soitettu, ei saanut puhelimeen, ei vastannut s-postiin, ja eiköhän perkele TAAS karhukirje, kolmannen kerran. Kun vihdoinkin, pitkällisen yrittämisen jälkeen sain tämän vastuuhenkilön puhelimen päähän olin jo niin vittuuntunut että kerroin asian nyt olevan niin että nuo karhukirjeet saavat luvan loppua, ja että minulla on tallella tuo alkuperäinen s-postiviesti ja sen vastaus. Oli niin törkeää toimintaa ko. puljulta ettei tullut mieleenkään uusia jäsenyyttä enää koskaan. En siis millään tasolla voi suositella, kun asioidenhoito on tuolla tasolla!!
- silja1989
Millaista porukkaa käy Bodytonicissa Tarmolassa? Entä millainen paikka muuten?
- aurongonkukka
Minuakin kiinnostaisi tuo bodytonic, kun se muutti tarmolaan. ei olisi enää pitkä matka mennä. millaista porukkaa siellä on ja käykö paljon?
- vaaleaa nainen
Verde on ihana. Aloitin lokakuussa enkä ole päivääkään katunut. Ohjaajat ovat kannustavia ja auttavat ja neuvovat haluttaessa. Rautaa en ole menossa nostamaan, vaan kuntoani kohottamaan monella tavalla.
- creativez
Itse olen viihtynyt kuntoklubilla.. En sen takia, et sielä on hinnat kohdillaan, vaan siks et koko sali on suunniteltu niin, et jokaiselle on jotakin, mutta kenellekään ei ole mitään liikaa. Voit huoletta keskittyä omaan treeniin ja muut treenaajat on kategoriaa "oma treeni" ja "haittaako jos tuun tähän tekemään" JA "teetkö tässä vai voinko tulla tekee".
Ei tarvi kuunnella mitään turhanpäivästä potaskanjauhantaa kun KK:lla keskitytään lähinnä siihen olennaiseen. Välillä jos vaihdossa muutaman sanan saattaa heittää jolleki treenaajalle siin sivussa. - filly1
Verden kannattaja! Olen viihtynyt tosi hyvin, paljon jumppia ja tällaiselle tavalliselle henkilölle tosi kiva paikka. Jos bodaaminen on laji, niin sitten kannattaa etsiä joku "hikisali", mutta muuten suosittelen ehdottomasti,
Verdevihaajien iloksi voin kertoa, että tämä aikaisemmin irtisanomisia hoitanut henkilö on lopettanut :) - kiuyh
Kokonhallin kuntosali on paras, kun kekkulit käyvät muilla saleilla.
- btta
bodytonicilla käy monenlaisia ihmisiä mutta ei siellä juurikaan vanhoja näy, minun mielestä oikein kattava valikoima laitteita
- Potari
Kokonhallissa hinta/laatu -suhde on kohillaan. Lisäksi siellä käy muutamia hyvännäköisiä naaraita, joissa silmä lepää.
- Mites mw?
Onko täällä kennelläkään kokemuksia Maxwellnesistä? Itse katselin, että se voisi olla ihan ok, mutta noita vaihtoehtojahan riittää joten olisi kiva saada siitäkin jotain kommenttia.
- KuntoWerner
Ehdottomasti siistein ja loistavasti varustettu kuntosali on Kunto-Werner! Olen käynyt siellä kahden vuoden ajan ja ollut todella tyytyväinen :).
Sijainti keskeinen eli WSOY:n talossa.- KuntoWerner
Käykää tutustumassa :).
Ps. Laitteisiin jokaiselle oma avain, joka kerää tiedot jokaisesta harjoittelukerrasta ja kokoaa ne näytölle, josta voit katsella omaa edistymistäsi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144