Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

103

1. Kevät tulee kohisten!!

Muuttolintuja näkee jo paljon ja kesäkumit on autossa alla. Aivan selviä kevään merkkejä. Itse ajattelin haravoida viik
    Itä-Uusimaa
    5
    97
  2. Katselitteko viime yönä taivaalle ?

Oliko upeat Perseidit ? Itse unohdin täysin. Nyt vähän harmittaa.
    Porvoo
    3
    91
  3. Taidetehdas 1 v

Jukka Rintalan suunnitelemia vaatteita on esillä sekä muotinäytöstä. Tänään taisi olla kello 16 Hevisaurus. Meinaatteko
    Porvoo
    7
    158
  4. VOITIN!!

Sain sähköpostin jossa kerrottiin aivan järjettömästä lottovoitosta (en muista kyllä osallistuneeni mihinkään) summakin
    Porvoo
    20
    341
  5. Kynsihuoltoon!!

Nyt tämä tyttö lähtee torin laidalle kynsihuoltoon ja sen jälkeen pullakahville. Tuleeks joku seuraks ? Voitais rupatell
    Porvoo
    3
    92
  6. Porvoon uimarannat

Mistä löytyy hyviä uimarantoja ? Kokonniemen tiedän, mutta mitä muita löytyy ? Jos vielä löytyis suihku, niin olis kiva
    Porvoo
    2
    310
  7. Porvoo Päivät 7-9.6.13

Jos jonkunlaista tapahtumaa pitkin kaupunkina. Huomenna jumppaa torilla ja tänään kaupat auki 21 asti. Sunnuntaina pompp
    Porvoo
    4
    206
  8. Hirveästi hyttysiä !!

Aivan yht äkkiä hyttyset kaivautuivat luolistaan ja tulivat kiusaan mua. Ei hyvä yhtään. Onko kukaan kokeillut noita hy
    Porvoo
    0
    74
  9. Joko kesävaatteet päällä ?

Takki jätetty jo kotiin ja hihaton mekko päällä. Aamuisin on viileää, tänään 8 astetta, mutta päivällä päästään jo yli
    Porvoo
    1
    60
  10. Ihanaa kevättä kaikille

Talvi meni ja lumet sulaa ja minä ainakin odotan innolla kun pääsee laittamaa puutarhaa. Mitä te muut odotatte keväältä
    Porvoo
    13
    806
  11. HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!

Kaikille tasapuolisesti....
    Porvoo
    3
    72
  12. Ei ollut eilen kuutamoa ainakaan

Askolassa.
    Porvoo
    1
    33
  13. Ja ylös yrittäää

jossain biississä niin lauletaan, mutta missä ?
    Porvoo
    0
    45
  14. Testi,,,,

Olenko vapaa taas....OLEN OLEN
    Porvoo
    1
    64
  15. Tänään mustikkametsään

Varmaan korin pohjalle tarttuu kanttarelleja, suppilovahveroita ja mustkikoita. Lähteeks kukaan muu metsälle ? Mustikoi
    Porvoo
    1
    54
  16. Kunnallisvaalit

Kukahan ehdokas lupaisi enemmän rahaa avohoitopotilaille tai mielenterveystyöhön ? Tässä viime aikoina olen jotenkin huo
    Porvoo
    4
    57
  17. Aika kiva Taidetehtaan

ympäristö on, siis ei ne pusikot siinä ympärillä vaan ne kaupat ja koko se miljöö. Vähä tuntuu vaan että Taidetehdas on
    Porvoo
    4
    83
  18. Hyviä kuntosaleja Porvoossa ?

Olen käynnyt Kuntoklubilla vuosia, mutta mitä muita olis ? Millasia kokemuksia teillä on Verdestä ? Verdessä taitaa olla
    Porvoo
    0
    131
  19. Taiteiden yö

Onko Porvoossa sellaista ?
    Paikkakunnat
    10
    196