Sain sähköpostin jossa kerrottiin aivan järjettömästä lottovoitosta (en muista kyllä osallistuneeni mihinkään) summakin oli vaatimaton 7,5 miljoonaa.
Kulujen takia pitäisi nyt sitten lähettää muutama tonni rahaa.
Siis voitteko uskoa mikä mäihän mulla on !!!
VOITIN!!
20
341
Vastaukset
- näin muistetaan
Minulla taas oli aamulla kolmekin viestiä joissa hieman huonolla suomella kerrottiin sähköpostitilini olevan täynnä. Kaikki viestit häviäisivät 72 tunnin kuluessa jollen ottaisi yhteyttä linkkiin joka oli mukana. Heitin viestit roskikseen ettei olis posti niin täynnä.
- nigerialaiskirjeet
Noi huonolla suomella kirjoitetut viestit ovat veikeitä. Hirveitä summia on rahaa tulossa tai pankkikortti löydetty. Miten ihmiset kuitenkin, vaikka näistä varotetaan, lähettävät rahaa tai antavat pankkikortin tunnusluvun ?
- EI VOITTOJA
minulle tulee noita jokapäivä useita roskapostin joukkoon.
- Sinä vissiin
Tulet Miljoonääriksi näitä samoja satuja kertoen , vai oletko jo pääsyt. Eikä tarvitse pelkällä eläkkeellä kituuttaa. Kun lapsesikin on jo aikusia et saa heistäkään enään mitään rahaa
- Me olisimme
" Miljonäärejä " hyvin moni näiden saamiemme sähköpostien kautta, mutta onneksi ei ole rahaa mitä niile lähettää . kun eivä muuten saa niitä rahalippaita auki , kuin määrätyllä rahasummalla
- vihreä kortti
Yhtenä päivänä sain puhelun jossa tyrkytettiin Green Cardin jenkkeihin. Olin jossain kyselyssä ilmaissut mielenkiinnon työskentelyyn jenkeissä. Noh, kundi kyseli jos jonkinlaista ja sitten tuli kysymys onko minulla luottokortti. Vastasin on tottakai. Kundi kysyin että saiskos hän sen numeron;)) Sanoin etten anna ja mitä sillä tekee. Kundi hiiltyi puhelimessa ja löi luurin kiinni.
Meneekö oikeasti joku tuollaiseen retkuun ? - tietovuoto S24:lta
Olihan noista huijausviesteistä tältä päivää varoitus tiedotteissa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11578581
vaan järjetön paikka, sinnehän pitää eksyä.
Ja mistä johtuu että postia tulee suom24 käyttäjille? Syy on siinä että suomi24:n palveluissa tietoliikenne ei ole suojattu. Kaikki henkilökohtainen tieto mitä kulkee, voidaan poimia, kuten sähköpostiosoite.
Treffit, Yhteisö, Keksutelu jne. ovat suojaamatta, van Posti ja palveluihin kirjautuminen ovat suojattuja. Suomi24 ei ole pyynnöistä huolimatta edes luvannut suojata palveluitaan..
eli ei tarvi kauempaa syyllisä hakea...Totta. Varsinkin Suomi24 sähköpostiin tuota roskapostia tulee päivittäin. En mielestäni mihinkään kyselyihin osallistu enkä jaa sähköpostiosoitettani joka paikkaan.
Tuo tiedote on täysin väärä paikka tuollaisille varoituksille. Etusivulla pitäisi olla eri osio johon tulisi tuollaiset vikatiedotteet.- "musta lammas"
Jemina1969 kirjoitti:
Totta. Varsinkin Suomi24 sähköpostiin tuota roskapostia tulee päivittäin. En mielestäni mihinkään kyselyihin osallistu enkä jaa sähköpostiosoitettani joka paikkaan.
Tuo tiedote on täysin väärä paikka tuollaisille varoituksille. Etusivulla pitäisi olla eri osio johon tulisi tuollaiset vikatiedotteet.Tämä on mielenkiintoista kun Sinä kysyt uni ongelmasta niin se on asiatonta mutta kun kerrot että voitin (vaikkakin fiktiivisesti)niin se saa olla kommenteineen!!
Eikä ole edes kerjuu kirjeitä tullut!Siis vaan alkaa laskea lampaita ennen rahantuloa!
Pitäähän puhdasta olla.
- utelias vain
Onko joku saanut samaa postia myös muihin kuin suomi24.fi-osoitteisiin?
Siis vaikka @luukku.com tai @gmail.com
Kertokaahan. Asia kiinnostaa- Minun Mieheni
@gmail.con on tullut näitä voittoja niin paljon, että voisimme käyttää niitä vaihka vessapaperina, mutta valitettavasti eivät ole voineet lähettä niitä rahoja .Kun heille ei ole lähetetty sitä rahaa jolla saisivat sen rahakistun auki
Oli tässä yksi rahavuori saatu Espaniaan asti MUTTA sitä ei voitu lähettää pidemmälle ilman sitä rahansaantia. Kyllä tämä elämä on kvaa kun emme omista näitä euroja tai dolladeita tarpeeksi , että voisimme rikastua
- saanko kutsun?
Oletko ajatellut pitää suuretkin juhlat kun 7.5milliä tulee tilille??Älä ainakaan osta traktoria tai venettä netin kautta voi tulla pieni pettymys!!
- No Kyllähän
Tuolla rahalla voi ostaa vaihka traktorin ja vielä veneenkin, onhan se niin pieni summa tuosta rahamäärästä
Kerrompa tässä samalla kuinka mieheni sai kerran tarjouksen, juuri näistä samoista maista mistä näitä voittoja aina tulee. Sähköpostissa oli viesti mieheltä kuika hän oli saanut suuren perinnön, oli joitan useampia kymmeniä miljoonia lähettäjä oli niin huolissaan kun ei yksin saisi moista summaa käytettyä, joten olisi halunut jakaa sen mieheni kanssa. Kun mieheni olisi ensin lähettänyt hänelle rahaa niihin lähetys kuluihin. Mutta kun ei ollut sitä rahaa lähettää näin jäimme ilman sitä suurta perintöä . vaihka D HL auto olisi tuonut rahat kotiovelle asti
Nyt sitä 7,5 milliin kun venailen tilille, niin varasin Aurinkomatkojen matkan Haniaan 26.7. Pitää laittaa elämä risaiseksi samantien;))
Joo, kaikki te saatte kutsun kemuihin. Haikon kartano odottaa;))
P.s traktori on jo, venettä en osa ajaa.- ¤¤¤¤
Minä olisin todella rikas, jos lasketaan yhteen ne kaikki ilmoitukset, mutta kun ne sattuu olemaan roskapostit, jotka pyytää henkkarit, tilinumerot, osoitteet ym. ym. tärkeät tiedot.
Tuskin sähköpostin kautta ilmoitetaan ja pyydetään tietoja jos vaikka voittaisikin. - Nautitaan siitä!
IHANAA että ihmisillä on ELÄMÄ HALLUSSA!!
- 10milliäpuuttuuvielä
Minäkin olisin noin 10 milj.euroa rikkaampi, jos olisin vain viitsinyt laittaa kaikki tietoni eräälle hollantilaiselle lottosivustolle, jonka osoitteen perässä oli -it. Kävin siellä oikealla sivustolla, jossa varoiteltiin näistä huijausviesteistä ja sanottiin etttei heillä ole asian kanssa mitään tekemistä.
- SÅNT ÄR LIVET!!
Sellaista on ELÄMÄ !!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124