Ihanaa kevättä kaikille

Talvi meni ja lumet sulaa ja minä ainakin odotan innolla kun pääsee laittamaa puutarhaa. Mitä te muut odotatte keväältä ?

Ah ja lenkkimaastot kutsuu myös. Koko talvi hikoiltu Verdessä.

13

806

Vastaukset

• aallokko kutsuu

Minä odottelen että jäät lähtis ja sais veneen vesille. Purjehdus on parasta mitä voi harrastaa housut jalassa, tavataan sanoa.

• ilman venettä

Millanen vene sulla on ? Mottori vai purje sellainen...?

• Scylla.
        ilman venettä kirjoitti:

Millanen vene sulla on ? Mottori vai purje sellainen...?

Kyllä se etupäässä räteillä kulkee. Ei moottoriveneissäkään mitään vikaa ole, makuasia.

• Mä luulen

Että ISÄ haluaa olla ehdotomasti mukana

• västäräkistä vähän

Kuulin ystävältäni että Askolassa hän on tänään nähnyt västäräkin!Tietenkin myös kurkia ja joutsenia.

• kevät tulee

Näin tänään fasaanin hautausmaan lähellä,en ole koskaan nähnyt fasaania kaupungissa,maaseudulla kylläkin!

• bongari.

Viime yö oli varsin vilkas lintujen muutto yö. Tänään voit bongata jo taas uusia lajeja.
        Onnea tarkkailuun.

• se on kevättä nyt

Askolassa nähty sinivuokkoja!!!

• Orkidea 55

Ihanaa Kevättä Porvoolaiset.......Luonto herää pikkuhiljaa...Ihanaa

• heleätä helatorstait

Täällä puhutaan keväästä, nauti siitä ja unohda vihakirjoitukset. Sinulle tulee itsellekin parempi olo.

• täydellistä
        heleätä helatorstait kirjoitti:

Täällä puhutaan keväästä, nauti siitä ja unohda vihakirjoitukset. Sinulle tulee itsellekin parempi olo.

Aamulenkillä käki kukkui kuin viimeistäpäivää, kirjosieppojenkin laulu soi kauniina, peipot ovat jo vähän hiljentäneet konserttiaan. Jäniksen poikanen pisteli emännän kukkia napaansa hyvällä ruokahalulla, jussin onneksi emäntä nukkui vielä.

• käen kukunta
        täydellistä kirjoitti:

Aamulenkillä käki kukkui kuin viimeistäpäivää, kirjosieppojenkin laulu soi kauniina, peipot ovat jo vähän hiljentäneet konserttiaan. Jäniksen poikanen pisteli emännän kukkia napaansa hyvällä ruokahalulla, jussin onneksi emäntä nukkui vielä.

Kun huomenna tai tulevaisuudessa käyt aamulenkillä niin kerro mistä ILMANSUUNNASTA kuulit käen kukkuvan?(pidän käen kukunnasta,kateellinen Sinulle!)Västan gök?

• kevään ihmeitä
        käen kukunta kirjoitti:

Kun huomenna tai tulevaisuudessa käyt aamulenkillä niin kerro mistä ILMANSUUNNASTA kuulit käen kukkuvan?(pidän käen kukunnasta,kateellinen Sinulle!)Västan gök?

Pistittekö merkille miten paljon koivun hiirenkorvat suurenivat tämän päivän aikana? Uskomatonta miten paljon yöllinen sade ja lämpö sai aikaan luonnossa.

Ketjusta on poistettu 1292 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe