Talvi meni ja lumet sulaa ja minä ainakin odotan innolla kun pääsee laittamaa puutarhaa. Mitä te muut odotatte keväältä ?
Ah ja lenkkimaastot kutsuu myös. Koko talvi hikoiltu Verdessä.
Ihanaa kevättä kaikille
13
806
Vastaukset
- aallokko kutsuu
Minä odottelen että jäät lähtis ja sais veneen vesille. Purjehdus on parasta mitä voi harrastaa housut jalassa, tavataan sanoa.
- ilman venettä
Millanen vene sulla on ? Mottori vai purje sellainen...?
- Scylla.
ilman venettä kirjoitti:
Millanen vene sulla on ? Mottori vai purje sellainen...?
Kyllä se etupäässä räteillä kulkee. Ei moottoriveneissäkään mitään vikaa ole, makuasia.
- Mä luulen
Että ISÄ haluaa olla ehdotomasti mukana
- västäräkistä vähän
Kuulin ystävältäni että Askolassa hän on tänään nähnyt västäräkin!Tietenkin myös kurkia ja joutsenia.
- kevät tulee
Näin tänään fasaanin hautausmaan lähellä,en ole koskaan nähnyt fasaania kaupungissa,maaseudulla kylläkin!
- bongari.
Viime yö oli varsin vilkas lintujen muutto yö. Tänään voit bongata jo taas uusia lajeja.
Onnea tarkkailuun.
- se on kevättä nyt
Askolassa nähty sinivuokkoja!!!
- Orkidea 55
Ihanaa Kevättä Porvoolaiset.......Luonto herää pikkuhiljaa...Ihanaa
- heleätä helatorstait
Täällä puhutaan keväästä, nauti siitä ja unohda vihakirjoitukset. Sinulle tulee itsellekin parempi olo.
- täydellistä
heleätä helatorstait kirjoitti:
Täällä puhutaan keväästä, nauti siitä ja unohda vihakirjoitukset. Sinulle tulee itsellekin parempi olo.
Aamulenkillä käki kukkui kuin viimeistäpäivää, kirjosieppojenkin laulu soi kauniina, peipot ovat jo vähän hiljentäneet konserttiaan. Jäniksen poikanen pisteli emännän kukkia napaansa hyvällä ruokahalulla, jussin onneksi emäntä nukkui vielä.
- käen kukunta
täydellistä kirjoitti:
Aamulenkillä käki kukkui kuin viimeistäpäivää, kirjosieppojenkin laulu soi kauniina, peipot ovat jo vähän hiljentäneet konserttiaan. Jäniksen poikanen pisteli emännän kukkia napaansa hyvällä ruokahalulla, jussin onneksi emäntä nukkui vielä.
Kun huomenna tai tulevaisuudessa käyt aamulenkillä niin kerro mistä ILMANSUUNNASTA kuulit käen kukkuvan?(pidän käen kukunnasta,kateellinen Sinulle!)Västan gök?
- kevään ihmeitä
käen kukunta kirjoitti:
Kun huomenna tai tulevaisuudessa käyt aamulenkillä niin kerro mistä ILMANSUUNNASTA kuulit käen kukkuvan?(pidän käen kukunnasta,kateellinen Sinulle!)Västan gök?
Pistittekö merkille miten paljon koivun hiirenkorvat suurenivat tämän päivän aikana? Uskomatonta miten paljon yöllinen sade ja lämpö sai aikaan luonnossa.
Ketjusta on poistettu 1292 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134