Ilmestyy uusi Hanna levy! :D
LOVERS : 14.2
4
577
Vastaukset
- laama-92
vihdoinkin :D
minkäköhän lainen levy tulee.. nimi lovers ja tulee ystävänpäivänä. hmm.- on sitä odotettu
on sitä odotettu.. Just eilen aattelin että lopettikohan se Hanna kokonaan sen musiikin tekemisen.. Taino laulamisen.. :) Mutta pitää laittaa korvan taakse toi.. :)
- HannaRocks94
on sitä odotettu kirjoitti:
on sitä odotettu.. Just eilen aattelin että lopettikohan se Hanna kokonaan sen musiikin tekemisen.. Taino laulamisen.. :) Mutta pitää laittaa korvan taakse toi.. :)
Taidat olla joku hidaslaatunen fani tai jotain? Tieto ei siis tule perille, vaikka fani oletkin or somethin'?
Siitähän on puhuttu vaikka kuinka pitkään. Siis ei uuden levyn julkistamispäivästä, mutta uudestaa levystä, lookista ja euroviisuista jne. vaikka kuinka pitkään! :D
Kannattaa myös tsekata aina hanna-pakarinen.com -sivustolta Hannan omia päiväkirjamerkintöjä.
Yep. Vaikka toi albumin nimi, Lovers, sekä levyn julkaisupäivä (14.2.) eli ystävänpäivä viittaakin johonkin vaaleanpunaiseen sydän pop-levyyn, niin ei. Ei se vaan ole. Kyllä nyt Hanna sen rock-tyylinsä pitää! Hanna on aina Hanna. - kyllä
HannaRocks94 kirjoitti:
Taidat olla joku hidaslaatunen fani tai jotain? Tieto ei siis tule perille, vaikka fani oletkin or somethin'?
Siitähän on puhuttu vaikka kuinka pitkään. Siis ei uuden levyn julkistamispäivästä, mutta uudestaa levystä, lookista ja euroviisuista jne. vaikka kuinka pitkään! :D
Kannattaa myös tsekata aina hanna-pakarinen.com -sivustolta Hannan omia päiväkirjamerkintöjä.
Yep. Vaikka toi albumin nimi, Lovers, sekä levyn julkaisupäivä (14.2.) eli ystävänpäivä viittaakin johonkin vaaleanpunaiseen sydän pop-levyyn, niin ei. Ei se vaan ole. Kyllä nyt Hanna sen rock-tyylinsä pitää! Hanna on aina Hanna.tulee niin paras levy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471