tässä uusia juonipaljastuksia:
- Marlena ja Roman palaavat yhteen, ja he saavat kaksi lasta.
- Victor kuolee auto-onnettomuudessa oikeasti, eikä joudu kuitenkaan millekkään saarelle.
- Rex ja Mimi palaavat yhteen.
Ja vanha Belle tulee takaisin!!
Uudet juonipaljastukset
14
1882
Vastaukset
- päikkäri fani
millo vuosisadalla nämä muka tapahtuu
- päivien viemää
ei belle palaa takaisin koska se olisi faneille suuri pettymys koska he pitävät marthasta.
- päivien viemää
kirsten storms
- höpö..
höpö sanon minä.
- *herm_ione*
... jotenkin arvelluttavat juonipalajstukset. en nimittäin usko (vaikka toivoisinkin) et vanha belle tulis takasin. eikä rex ja mimi mee takas yhteen... ainakaan tietääkseni.
- patsy
Kaikki juonipaljastukset on keksittyjä, mitkään näistä ei käy toteen.
- Kuinkas hän
vielä muka lapsia saa?
- patsy
Marlena tulee vielä raskaaksi Romanille, mutta saa keskenmenon.
Marlenan raskaudelle naureskeli kaikki :) Ilmeisesti saippuoissa kaikki on mahdollista.
- mimimimimimi
victor ei kuole.. ja belle ei tuu takas!!
- päivien viemää
niin minä olen lukenu ja ymmärtänyt
- jasminA
ei tuo oo totta!
- päivien viemää
saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!
- Nimetön
päivien viemää kirjoitti:
saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!
hahhah ei tosiaankaa tuu vanha belel tuu takas.ja victor ei kuole,niin mää ainaki luulenja tiiän.
- julluuu
rex lähtee salemist,mimin valheen takia, mimi menee naimisiin shawnin kanssa. victor ei kuole ku se o viel mukana jenkkijaksois et... ja marlena saa tän kohutun keskenmenon mut ei lasta... ja belle ei tuu takasi vetoan taas kerran jenkki jaksoihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823