Mikä ohjelma osaisi ottaa itsekseen esim. viiden sekunnin välein screenshotin työpöydästä ja tallentaa kuvan?
(en millään haluaisi googlettaa ja kokeilla jokaista mahdollista ohjelmaa.)
Mielellään saisi olla ilmainen jos mahdollista.
Screenshotteja
9
486
Vastaukset
- UntoKuutamo
Muuttuuko sun työpöytä koko ajan vai miks haluut siitä jatkuvasti shotteja?
- Samvel
Kyllä muuttuu. eli olis sitten helppo dokumentoida/opastaa miten olen juttuni tehnyt. on minulla semmonen ohjelma että saa näppäintä painamalla tallennettua kuvan, mutta kun sitä tosiaan joudun hakkaamaan koko ajan. Siksi.
- have to do
that??
What about getting a life...or something?- Samvel
No sitä ajattelin että se helpottaisi sitä nykyistä jo olevaa elämää (ks. vastaus yllä)
- Samvel
Sitten kun vielä kerrot, mikä noista toimii niin kuin tuossa ensimmäisessä viestissä kerroin, niin olen tyytyväinen.
- siinä on ajastus
se on ilmainen ja siinä on ajastus joka sopisi mm. juuri tuohon tarkoitukseen jota haluat. Elikkä voit capture-ominaisuudelle määritellä että se ottaa tietyin ajan jaksoin automaattisesti itse määrittelemästäsi (koko työpöytä, jokin ikkuna tms.) screenshotin.
http://www.irfanview.com
Kannattaa imuroida myös ne pluginit, et niitä tuohon screenshottien tekemiseen tarvi mutta muuten kun kuvia käsittelet on niistä hyötyä.- Samvel
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
- terv. edellinen
Samvel kirjoitti:
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
Kiva että neuvosta oli apua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294