Hyvää Uutta Vuotta!

Kaikille palstalaisille parempaa uutta vuotta. Taas on vuosi mennyt eikä tämä vuosi ollut edellistä vuotta kummempi. Olen vieläkin pysynyt sinkkuna vaikkakin moni kavereista on tänä vuonna pariutunut. Nekin joista ei olisi heti uskonut, mutta niin vaan on että meikäläinen vaan on edelleen sinkku tänäkin uutena vuotena. No kuitenkin kaikesta huolimatta Uusia vuosia kaikille!

7

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna-

Sitä samaa myös Samulle!

• ^^AinaBlondi^^

moi! meidän koira pelkää ihan kaiheasti raketteja..tällä hetkellä se makaa pöydän alla, sekä tärisee...(kuolaakin tippuu) lenkille se ei meinannut lähteä..en tiedä miksi se oikeesti KAMMOAA raketteja(tai siis niistä kuuluvaa pamausta)Jo jollain on sama tapaus...kertokaa!kiitos

• tingelitangeli

Miuta jo väsyttää,mutta koira pitäs viedä kuselle kuhan tuo rakettimyrsky hellittäs.Mulla
        2 vuotinen narttu.Viime uutena vuotena säikähti
        ihan sikana ja nyt tänään alko vapisemaan,kuolaamaan ja läähättämään enneskun ees pihalle kerkesin,otin nimittäuin päiväunia tuossa neljän maita ja unohin et koira ois pitäny lenkittää ennen tuta rakettihommaa...ois
        pitäny rauhottavia hommata mut en aja

• tingelitangeli
        tingelitangeli kirjoitti:

Miuta jo väsyttää,mutta koira pitäs viedä kuselle kuhan tuo rakettimyrsky hellittäs.Mulla
        2 vuotinen narttu.Viime uutena vuotena säikähti
        ihan sikana ja nyt tänään alko vapisemaan,kuolaamaan ja läähättämään enneskun ees pihalle kerkesin,otin nimittäuin päiväunia tuossa neljän maita ja unohin et koira ois pitäny lenkittää ennen tuta rakettihommaa...ois
        pitäny rauhottavia hommata mut en aja

niin en ajatellut,ja nyt sitten ootan täällä että
        vois koiran käyttää pihalla ja ruveta nukkumaan.

• enkeli2007

todella hyvää uutta vuotta 2007 KAIKILLE:)
      toivotaan että tämä vuosi olis parempi, ku edellinen:)

• marika_24

mistpäin samu olet...? ;)

• Asustelen pohjanmaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe