Kaikille palstalaisille parempaa uutta vuotta. Taas on vuosi mennyt eikä tämä vuosi ollut edellistä vuotta kummempi. Olen vieläkin pysynyt sinkkuna vaikkakin moni kavereista on tänä vuonna pariutunut. Nekin joista ei olisi heti uskonut, mutta niin vaan on että meikäläinen vaan on edelleen sinkku tänäkin uutena vuotena. No kuitenkin kaikesta huolimatta Uusia vuosia kaikille!
Hyvää Uutta Vuotta!
7
1177
Vastaukset
- minna-
Sitä samaa myös Samulle!
- ^^AinaBlondi^^
moi! meidän koira pelkää ihan kaiheasti raketteja..tällä hetkellä se makaa pöydän alla, sekä tärisee...(kuolaakin tippuu) lenkille se ei meinannut lähteä..en tiedä miksi se oikeesti KAMMOAA raketteja(tai siis niistä kuuluvaa pamausta)Jo jollain on sama tapaus...kertokaa!kiitos
- tingelitangeli
Miuta jo väsyttää,mutta koira pitäs viedä kuselle kuhan tuo rakettimyrsky hellittäs.Mulla
2 vuotinen narttu.Viime uutena vuotena säikähti
ihan sikana ja nyt tänään alko vapisemaan,kuolaamaan ja läähättämään enneskun ees pihalle kerkesin,otin nimittäuin päiväunia tuossa neljän maita ja unohin et koira ois pitäny lenkittää ennen tuta rakettihommaa...ois
pitäny rauhottavia hommata mut en aja - tingelitangeli
tingelitangeli kirjoitti:
Miuta jo väsyttää,mutta koira pitäs viedä kuselle kuhan tuo rakettimyrsky hellittäs.Mulla
2 vuotinen narttu.Viime uutena vuotena säikähti
ihan sikana ja nyt tänään alko vapisemaan,kuolaamaan ja läähättämään enneskun ees pihalle kerkesin,otin nimittäuin päiväunia tuossa neljän maita ja unohin et koira ois pitäny lenkittää ennen tuta rakettihommaa...ois
pitäny rauhottavia hommata mut en ajaniin en ajatellut,ja nyt sitten ootan täällä että
vois koiran käyttää pihalla ja ruveta nukkumaan.
- enkeli2007
todella hyvää uutta vuotta 2007 KAIKILLE:)
toivotaan että tämä vuosi olis parempi, ku edellinen:) - marika_24
mistpäin samu olet...? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154