tilatkaa ihmeessä

tämä FIN 24/2007 palvelimen

Sähkäri osoite niin näette heti keskustelupalstalle lähettäneitten sähköposti osoitteet.Ette usko ketkä tosiaan siellä toisia herjaa ja panettelee.JUSSILLE siinä mielessä kympit kun hutelee omalla nimellä johon ei moni pysty.Mutta tämän linkin kun saatte imuroitua koneellenne niin taitaapi jäädä moni asia sanomatta laitan linkin liitteeksi jos saan sen tähän siirrettyä.

33

2627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun se ei

vielä ole aprillipäivä.

• mutta

kuuleppa E.... sanonko loputkin

• ulos,että
        mutta kirjoitti:

kuuleppa E.... sanonko loputkin

me muutkin tiijettään.

• oli kerran

Finn Datsun, oisko se sama linkku.Ainakin ajoin sen monesti sinne televisio linkkiin.

• polttanut

sitä ratiomaston tien vieressä

• vaan
        polttanut kirjoitti:

sitä ratiomaston tien vieressä

polttelin joutessani,ja hikeä kuivatellessa.

• vai posti osoitteen
        vaan kirjoitti:

polttelin joutessani,ja hikeä kuivatellessa.

paljastuminenko sinut hikeen ajoi

• saapi
        vai posti osoitteen kirjoitti:

paljastuminenko sinut hikeen ajoi

kohta todeta niinkuin salakuljettaja tullissa:Pelottaa tämä Kamalasti.

• sitä finlex.fi

siellä se tieto on.

• netti.fi

sähköpostiosoite.ihan tuulesta temmattu.kukaan ei tunne.

• hyper vehkeet

tai laskettelet omias, minutkin voit selvittää niin soitappa aamulla vaikka kymmeneltä

• osoitteessa

htpp.24FIN/2007.www
        Tarvii langattoman liittymän ei toimi vanhoissa puh liittymissä ennen helmikuuta 2007.
        Sen jälkeen kaikkien käytössä.

• numero niin

soitan

• linkki...

viipyy? Pitäisi päästä tarkastamaan kaikki kirjoittajat.

• Konevika

• melkein pääsin
        Konevika kirjoitti:

Mnä en saannu oikein toimmimmaa vissii vanahat vehkeet? Saikkonä?

Mutta mitä se yrittäjäki siellä palstoilla leipoo

• Tiällähän minä
        melkein pääsin kirjoitti:

Mutta mitä se yrittäjäki siellä palstoilla leipoo

Huvvikkseeni kirijoottelen ja vaimon kansjutustelen mukavvii. Entäpä sinä?

• tämä...

• on OIKEA linkki?

• Jos tuo on totta niin tänne kannattaa kirjoitella ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Sitä minä en kyllä ymmärrä, miten jotakin voidaan kehua, jos hän herjaa ja panettelee omalla nimellä. Onko se palstan tarkoitus.
      Toisaalta asiallisia kommentteja tulee vähän vaikka olisikin asia aiheita.
      Laitetaanko kohta jakoon sosiaaliturvatunnukset, verotiedot, pankkitilinumerot yms.

Minua ei itseä välttämättä kiinnosta tietää ketä täällä kirjoittelee. Juttuseura on erikseen.

• FIN24.......

Tämä oli testi. Aika monella omatunto kolkutti. Entäpä, jos paljastun? No, olkaa rauhassa ja jatkakaa valitsemallanne tiellä! Käräjille on tulossa julkisempi herjaus. (ABC-jäärien mukaan)

• itse sitä keksinyt

Satunpa näkemään sinunkin tietosi .En osaa tota linkkiä liitteeksi laittaa.

• Joka haluaa
        itse sitä keksinyt kirjoitti:

Satunpa näkemään sinunkin tietosi .En osaa tota linkkiä liitteeksi laittaa.

Kaipasit sähköpostiosoitetta fin24-turvaan, ole hyvä:
        fin24turva@fin24turva.net

• itsekkin

lankaan. Lähdin mukaan juttuun vaikka tiedän varmasti, että sähköpostiosoitteeni ei näy missään. En kirjoita näitä outlookissa enkä pane osoitettani. Mukava vaan höystää näitä juttuja. Saman tasoisia kuin sähköpostit: lähetä tämä mahdollisimman monelle niin joku säälittävä saa jokaisesta lähettämästäsi niin ja niin paljon rahaa. Ihan niinkuin kukaan tietäisi kuinka monta sähköpostia lähetän :)

• se joka
        itsekkin kirjoitti:

lankaan. Lähdin mukaan juttuun vaikka tiedän varmasti, että sähköpostiosoitteeni ei näy missään. En kirjoita näitä outlookissa enkä pane osoitettani. Mukava vaan höystää näitä juttuja. Saman tasoisia kuin sähköpostit: lähetä tämä mahdollisimman monelle niin joku säälittävä saa jokaisesta lähettämästäsi niin ja niin paljon rahaa. Ihan niinkuin kukaan tietäisi kuinka monta sähköpostia lähetän :)

aloitti koko homman ei sitä linkki voi yleiseen jakeluun laittaa.Luulin että se toimis muillakin kun valvojien koneilla.Sorry

• Oikeusturva
        se joka kirjoitti:

aloitti koko homman ei sitä linkki voi yleiseen jakeluun laittaa.Luulin että se toimis muillakin kun valvojien koneilla.Sorry

Olet varmaankin aloittanut mahdollisen valvojan uran ihan vasta, kun noin hatarat ovat juridiset tietosi.
        Toivon mukaan siellä koulutetaan.

• ylläpidolle
        se joka kirjoitti:

aloituksesi. Saat varmaan jatkaa keskustelua heidän kanssaan

• omaa tyhmyyttäni
        ylläpidolle kirjoitti:

aloituksesi. Saat varmaan jatkaa keskustelua heidän kanssaan

laitan ne nimet sokkarin ilmoitustaululle yhden päivässä,niin monta kuin muistan

• desavuu
        omaa tyhmyyttäni kirjoitti:

laitan ne nimet sokkarin ilmoitustaululle yhden päivässä,niin monta kuin muistan

yhtään ymmärrän, kannattasko sun lopettaa nyt. Eikö se olis suurempi rikos kiikuttaa niitä nimiä johonkin kaikille julkiseen paikkaan. Pelkkä teolla uhkaaminenkin on rikos. Kertokaa jos oon ymmäränyt asian jotenkin väärin.

• kirjoittajia
        desavuu kirjoitti:

yhtään ymmärrän, kannattasko sun lopettaa nyt. Eikö se olis suurempi rikos kiikuttaa niitä nimiä johonkin kaikille julkiseen paikkaan. Pelkkä teolla uhkaaminenkin on rikos. Kertokaa jos oon ymmäränyt asian jotenkin väärin.

kukaan täällä kirjoitteleva näe muutakun itsekunkin lähettämän nimimerkin.Että sepäs siittä ja hyvä näin onkin.

• fin24 kaipuu

webmaster@toimitus.suomi24.fi.

• Kieli pitkällä

Yritä nyt vaikka 24 h/vrk ratkaista se linkin siirto tälle palstalle. Muuten sinut leimataan kaheliksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe