Sähkäri osoite niin näette heti keskustelupalstalle lähettäneitten sähköposti osoitteet.Ette usko ketkä tosiaan siellä toisia herjaa ja panettelee.JUSSILLE siinä mielessä kympit kun hutelee omalla nimellä johon ei moni pysty.Mutta tämän linkin kun saatte imuroitua koneellenne niin taitaapi jäädä moni asia sanomatta laitan linkin liitteeksi jos saan sen tähän siirrettyä.
tilatkaa ihmeessä
33
2627
Vastaukset
- kun se ei
vielä ole aprillipäivä.
- mutta
kuuleppa E.... sanonko loputkin
- ulos,että
mutta kirjoitti:
kuuleppa E.... sanonko loputkin
me muutkin tiijettään.
- oli kerran
Finn Datsun, oisko se sama linkku.Ainakin ajoin sen monesti sinne televisio linkkiin.
- polttanut
sitä ratiomaston tien vieressä
- vaan
polttanut kirjoitti:
sitä ratiomaston tien vieressä
polttelin joutessani,ja hikeä kuivatellessa.
- vai posti osoitteen
vaan kirjoitti:
polttelin joutessani,ja hikeä kuivatellessa.
paljastuminenko sinut hikeen ajoi
- saapi
vai posti osoitteen kirjoitti:
paljastuminenko sinut hikeen ajoi
kohta todeta niinkuin salakuljettaja tullissa:Pelottaa tämä Kamalasti.
- sitä finlex.fi
siellä se tieto on.
- netti.fi
sähköpostiosoite.ihan tuulesta temmattu.kukaan ei tunne.
- hyper vehkeet
tai laskettelet omias, minutkin voit selvittää niin soitappa aamulla vaikka kymmeneltä
- osoitteessa
htpp.24FIN/2007.www
Tarvii langattoman liittymän ei toimi vanhoissa puh liittymissä ennen helmikuuta 2007.
Sen jälkeen kaikkien käytössä. - numero niin
soitan
- linkki...
viipyy? Pitäisi päästä tarkastamaan kaikki kirjoittajat.
- Konevika
Nyt se tapahtuu kirjoitti:
http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=15&news_id=200624563
Mnä en saannu oikein toimmimmaa vissii vanahat vehkeet? Saikkonä?
- melkein pääsin
Konevika kirjoitti:
Mnä en saannu oikein toimmimmaa vissii vanahat vehkeet? Saikkonä?
Mutta mitä se yrittäjäki siellä palstoilla leipoo
- Tiällähän minä
melkein pääsin kirjoitti:
Mutta mitä se yrittäjäki siellä palstoilla leipoo
Huvvikkseeni kirijoottelen ja vaimon kansjutustelen mukavvii. Entäpä sinä?
- tämä...
taloussanomien mainos
- on OIKEA linkki?
???
Jos tuo on totta niin tänne kannattaa kirjoitella ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Sitä minä en kyllä ymmärrä, miten jotakin voidaan kehua, jos hän herjaa ja panettelee omalla nimellä. Onko se palstan tarkoitus.
Toisaalta asiallisia kommentteja tulee vähän vaikka olisikin asia aiheita.
Laitetaanko kohta jakoon sosiaaliturvatunnukset, verotiedot, pankkitilinumerot yms.
Minua ei itseä välttämättä kiinnosta tietää ketä täällä kirjoittelee. Juttuseura on erikseen.- FIN24.......
Tämä oli testi. Aika monella omatunto kolkutti. Entäpä, jos paljastun? No, olkaa rauhassa ja jatkakaa valitsemallanne tiellä! Käräjille on tulossa julkisempi herjaus. (ABC-jäärien mukaan)
- itse sitä keksinyt
Satunpa näkemään sinunkin tietosi .En osaa tota linkkiä liitteeksi laittaa.
- Joka haluaa
itse sitä keksinyt kirjoitti:
Satunpa näkemään sinunkin tietosi .En osaa tota linkkiä liitteeksi laittaa.
Kaipasit sähköpostiosoitetta fin24-turvaan, ole hyvä:
fin24turva@fin24turva.net - itsekkin
lankaan. Lähdin mukaan juttuun vaikka tiedän varmasti, että sähköpostiosoitteeni ei näy missään. En kirjoita näitä outlookissa enkä pane osoitettani. Mukava vaan höystää näitä juttuja. Saman tasoisia kuin sähköpostit: lähetä tämä mahdollisimman monelle niin joku säälittävä saa jokaisesta lähettämästäsi niin ja niin paljon rahaa. Ihan niinkuin kukaan tietäisi kuinka monta sähköpostia lähetän :)
- se joka
itsekkin kirjoitti:
lankaan. Lähdin mukaan juttuun vaikka tiedän varmasti, että sähköpostiosoitteeni ei näy missään. En kirjoita näitä outlookissa enkä pane osoitettani. Mukava vaan höystää näitä juttuja. Saman tasoisia kuin sähköpostit: lähetä tämä mahdollisimman monelle niin joku säälittävä saa jokaisesta lähettämästäsi niin ja niin paljon rahaa. Ihan niinkuin kukaan tietäisi kuinka monta sähköpostia lähetän :)
aloitti koko homman ei sitä linkki voi yleiseen jakeluun laittaa.Luulin että se toimis muillakin kun valvojien koneilla.Sorry
- Oikeusturva
se joka kirjoitti:
aloitti koko homman ei sitä linkki voi yleiseen jakeluun laittaa.Luulin että se toimis muillakin kun valvojien koneilla.Sorry
Olet varmaankin aloittanut mahdollisen valvojan uran ihan vasta, kun noin hatarat ovat juridiset tietosi.
Toivon mukaan siellä koulutetaan. - ylläpidolle
se joka kirjoitti:
aloituksesi. Saat varmaan jatkaa keskustelua heidän kanssaan
- omaa tyhmyyttäni
ylläpidolle kirjoitti:
aloituksesi. Saat varmaan jatkaa keskustelua heidän kanssaan
laitan ne nimet sokkarin ilmoitustaululle yhden päivässä,niin monta kuin muistan
- desavuu
omaa tyhmyyttäni kirjoitti:
laitan ne nimet sokkarin ilmoitustaululle yhden päivässä,niin monta kuin muistan
yhtään ymmärrän, kannattasko sun lopettaa nyt. Eikö se olis suurempi rikos kiikuttaa niitä nimiä johonkin kaikille julkiseen paikkaan. Pelkkä teolla uhkaaminenkin on rikos. Kertokaa jos oon ymmäränyt asian jotenkin väärin.
- kirjoittajia
desavuu kirjoitti:
yhtään ymmärrän, kannattasko sun lopettaa nyt. Eikö se olis suurempi rikos kiikuttaa niitä nimiä johonkin kaikille julkiseen paikkaan. Pelkkä teolla uhkaaminenkin on rikos. Kertokaa jos oon ymmäränyt asian jotenkin väärin.
kukaan täällä kirjoitteleva näe muutakun itsekunkin lähettämän nimimerkin.Että sepäs siittä ja hyvä näin onkin.
- fin24 kaipuu
webmaster@toimitus.suomi24.fi.
- Kieli pitkällä
Yritä nyt vaikka 24 h/vrk ratkaista se linkin siirto tälle palstalle. Muuten sinut leimataan kaheliksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187