Mun pikkuveli sekos aika lailla tänään uutenavuotena. se lähti yhen Villen luokse jota se vihaa ainkin se on mulle niin sanonut ja on antanut mun ymmärtää nii. Mä jään kaikesta hauskahta paitsi kun se mun pikkuveli on se villen kaa ja varmaan muittenkin kavereittensa kaa siellä. ja mä tunnen itteni aikalailla hylätyks kun joudun oleen kotona yksin ilman klverii kun mul on vaan kaks kaverii täällä mun koti seudulla ja ne ei voi olla ankaan toinen toista en viittikkään koska oon aivan varma etä sekin on niitten mun veljen ja villen kaa. mä ja se ville oltiin ennen pienenenä kaverita siis se minä mun pikkuveli ja sen villen isoveli Juho. joo ja nyt vihaan molempii siis niitä juhoo ja villee. Mun pitää varmaan tentata mun veljee kun se tulee kotiim et mix se oli niiten kaa sen villen luona. musta tuntuu että kaikki valehtelee mulla nykyään. ekaks mun kaveri ja sen pikkuveli joka oli myös mun kaveri nii molemmat valehetli et ne vihaa sitä villee ja yhtä tosi tyhmää miiskaa nii just joo ne rupes oleen niitten kaa ja nyt mun veli on sen villen kaa. ja mun serkkun joka on toinen niistä mun kavereista nii ainakun mä kjysyn et vioiks se olla mun kaa nii ei se koskaan voi koska sen oitää muka siivoyta ja kaikkee hölmää kleksii syyks ja ei varmaan kaikki oo totta. miten musta tuntuu että kaiki vihaa mua mun kaverit ja pikkuveli ja joskus vanhemmat? auttakaa pliis!
seonnut pikkuveli
smile monkey
7
1771
Vastaukset
- Dikki
Onneksi minulla on asiat paremmin :).
LoL Internet - toorr
sais edes tekstistä kunnolla selvää.Yritä alottaa uusi lause isolla kirjaimella ja lopeta lause pisteellä niin toi juttu olis vähän parempi ymmärtää
- nakkimatias133
En oikein usko että pelkät pisteet ja isot kirjaimet riittää...mä en tajunnu paljon mitää eli jos voisit kirjottaa koko tekstin alusta HITAASTI sen ei oo pakko olla kirjoitettu valonnopeudella
- Käyhän
terkkarilla ja kerro sille tuo, varmasti osaa auttaa..
- ensin
oettelisit kirjottamaan..
- korjaan
korjaan virheeni.. opettelisit
- bbbklo
eikö sun ikäisten pitäis olla valjaissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279