Hyvät vaput vaan kaikille ja joulut siihen perään!Hyvää,Hyvää, Hyvää Juhannusta,Hyvää Pääsiäistä,Hyvää Itsenäisyyspäivää ja Hyvää ,Hyvää,Hyvää mitä lieneekään?
Hauskaa vappua
4
462
Vastaukset
- Minä vaan
vähän niinku ota osaa,otan osaa vittu niiku miten?
Totaalisen turhaa sanahelinää, niin vaan kuuluu sanoa vaikkei edes tarkoittaisi sitä.
Nämä on rituaaleja niin vaan kuuluu sanoa.- Rakkauden viestejä:
Tuo aika rakkauden,tuo aika ihanuuden...Oi uusi vuosi ainainen ..se tulee mieliin ihmisen.. ihanana ja sopuiosana soi tuo sana mielessäin.. Vuosi uusi,--tuo haasteen luokse jpokaisen. Vaan minkälaisen? Sitä tietää en ma voi... Mut vastaan otan sen mitä tuleekaan :...HYVÄÄ UUTTA VUOTTA RAKKAAT IHMISET SUOMENMAAN!
- T.Taberman
Rakkauden viestejä: kirjoitti:
Tuo aika rakkauden,tuo aika ihanuuden...Oi uusi vuosi ainainen ..se tulee mieliin ihmisen.. ihanana ja sopuiosana soi tuo sana mielessäin.. Vuosi uusi,--tuo haasteen luokse jpokaisen. Vaan minkälaisen? Sitä tietää en ma voi... Mut vastaan otan sen mitä tuleekaan :...HYVÄÄ UUTTA VUOTTA RAKKAAT IHMISET SUOMENMAAN!
Kuinka kauniisti sanat nuo tulvahtivat suustas noin... Oih' Kaunis ihana uusi vuosi!
- Veikko huovinen
Rakkauden viestejä: kirjoitti:
Voi v.ttu mitä soopaa! Mene matkoihisi uusine vuosinesi pönttö! Mitä helvetin upeeta ja niin ihanaa on kun vuosi vaihtuu???!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244