Käytössä on yksi Acer:n 19" LCD näyttö, ja olen harkinnut toisen samanlaisen hankkimista. Eli mun täytyisi ilmeisesti ensiksi selvittää, tukeeko minun näytönohjain kahta näyttöä? Ensimmäiseksi haluaisin neuvoja, miten tämä tapahtuu, että saan selville tukeeko kahta näyttöä?
Toiseksi, kysyisin että miten nämä kaksi näyttöä sitten toimiisi yhtä aikaisessa käytössä? Siirtyykö hiiri esim. näytön 1 oikeasta reunasta sitten näyttöön 2 vai mitenkä? Onnistuuko kahdella näytöllä ottamaan käyttöön jotenkin ns. "Koko näytöt" Eli esim. elokuvaa katsoessa käyttämään molempia näyttöjä siten, että kuva näkyy molemmista "jaettuna", ettei molemmissa pyöri sama? Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti joku tajuaa.
Sitten se, että toimiiko kaksi näyttöä sillälailla, että esim. näyttö 1 on windowsin työpöydällä, esim. Mirc auki Winamp ? Ja näytössä kaksi on menossa elokuva/peli ?
Olisi kiva saada näihin neuvoja kun ei kauheasti ole kokemusta, mutta tarttisi kahta näyttöä juuri tälläisiin tarkoituksiin.
-Momento
Neuvokaas (2näytön käytöstä)
4
316
Vastaukset
näytönohjaimessa on kaksi lähtöä niin kaikki mainitsemasi onnistuu.se on sitten enemmän säätö kysymuys miten nuo kaksi näyttöä haluaa saada toimimaan.näytöt voivat toimia identtisinä tai erikseen,makuasia.näytönohjaimen control panel vai mikä se nyt suomeksi onkaan asetuksista löytyy sitten nuo "hienosäädöt"
- make1972
katso onko näytön ohjaimessa toista lähtöä,todennäköisesti siellä on ainaskin s-video lähtö millä saat yhdistettyä TV;n siihen.kysymys2,se riippuu minkä valitset jos valitset kloonin niin sama näkyy molemmissa,mutta sitäkin muuttaa säädöissä,itsellä esim.voi katsoa TV:stä leffaa ja näytöllä tehä mitä haluu ei häiritse leffaa.itsellä näytön ohjain nvidia ge force 6600 gt
- momento.fi
Niin näyttäis olevan itselläkin kyseinen n-ohjain. Suoraan näytönohjaimesta en löytänyt kun yhden lähdön mutta koitan selvittää!
- Make1972
toi kannattaa lukea> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144