Voisko joku yställinen auttaa..?
Eli ongelma on seuraavanlainen. Kun pelaan eimerkiksi Counter-Strike: Sourcea tai Day Of Defeat: Sourcea niin pelin aikana näytössä välähtelee kirkkaita viivoja tai palkkeja ja pelissä myöskin näkyy joissakin paikoissa kirkkaan vihreitä neliöitä..
Missä voisi olla vika?!
NVIDIA GeForce 7600 GS ONGELMA
8
1534
Vastaukset
kortti olla viallinen jos sama toistuu muissakin peleissä.takuu kuitrnkin lienee voimassa?
- ettei
Näytön ohjaimen biosia tarvitse päivittää.
- -mko-
Näytönohjain on ostettu ihan pari päivää sitten, eli takuu on voimassa.
Täytyy kokeilla sitä vielä muihinkin peleihin..
peleistä kannattaa aina hankkia uusimmat patchit vaikkei tuo vika ehkä sillä korjaannu.bugeja on lähes kaikissa peleissä tuo nyt vähän vaikuttaa jo muulta.tietysti ne ajurit on asennettu oikein.ohjauspaneeli lisää poista ...vanhat ajurit pois ja koneen uudellenkäynnistys ennen uusien ajureiden asentamista.
http://www.gamespot.com/pc/action/halflifecounterstrike/downloads.html- Pasi80
Koneen kotelon ilman vaihto kunnossa?
- .osku
Ääni tälle. Mulla on parinkin kortin jäähdytyksen kanssa ollut ongelmia. Alimitoitettua jäähdytintä niissä valitettavasti usein on. Kotelon jäähdytykselläkin saa ihmeitä aikaan.
- -Mko-
.osku kirjoitti:
Ääni tälle. Mulla on parinkin kortin jäähdytyksen kanssa ollut ongelmia. Alimitoitettua jäähdytintä niissä valitettavasti usein on. Kotelon jäähdytykselläkin saa ihmeitä aikaan.
Kyllähän ilmanvaihto pitäisi olla ihan kunnossa eikä korttikaan pitäisi olla ylikuumentunut..
Kortin lämpötila on siinä 49 asteen paikkeilla..
Olen kokeillut pelata muitakin pelejä ja jokaisessa on aina sama vika..
Olen myös kokeillut mitä tapahtuu jos asetan grafiikka arvot kaikkein pienimmiksi, mutta sekään ei vaikuta mitenkään..
Löysin lisää/poista ohjelmasta tälläisen VIA/S3G Display Drivers.. Voisiko se olla vanhan näytönohjaimen ajurit jotka poistamalla saisin kortin toimimaan moitteettomasti ja oikein?
- ushi
Mulla on sama kortti ja sama vika ilmenee silloin tällöin. tekstuurit repee ja tekstuurien värit sekoo.
Sain hieman korjattua sitä vaihtamalla vanhempiin ajureihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471