Kuka??
Keskustelu RaniPlastin luottamusmiehen erottamisesta on poistettu. Kysyn vain miksi??!
Viesteissä ainakaan niissä mitä ehdin lukea ei ollut mitään mikä olisi antanut aihetta sensuuriin jälleen kerran!
Kuka tämän palstan
5
772
Vastaukset
- ylläpito myös
poisti (asianomaisten pyynnöstä) ?
Ks.ratkennut ja juttu on loppuun käsitelty !!- ASDLNQWIODH
MIKÄ OLI LOPPURATKAISU?
- däkädäkä
ASDLNQWIODH kirjoitti:
MIKÄ OLI LOPPURATKAISU?
Asia sovittiin. Työnantaja tarjosi työntekijälle riittävän korvauksen ja asia oli sen jälkeen käsitelty. Sopimuksessa saattaa olla myös pykälä että sopimuksen yksityiskohtia ei saa paljastaa. Luultavasti kumpikaan osapuoli ei enää halua ottaa aihetta esiin.
- rekisteröity nimimerkki
keskustelupalsta, kun sensuroidaan asiallisia keskusteluja! Jutussa ei mainittu nimiä ja asianomainen itse teki jutusta niin julkisen kuin olla voi ja nyt asiasta ei saisi julkisesti keskustella?!
Kyllä minua ainakin kiinnoistaisi kovasti, että mikä oli lopputulos. Kuinka suurella rahalla mies ostettiin hiljaiseksi, joka ensin uhosi vievänsä asian loppuun asti?
Lapsellista toimintaa ylläpidon toimesta!- ei teemu fani
liitto huomasi ettei voita juttua teemu otti rahat. aika epärehellinen ihminen joka yritti muita sotkea omiin munauksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897