Vuoden 2007 ensimmäinen työpäivä

Tok-Fia

Ainakin minulla....Huomenta!
Millä mielellä täällä ollaan tänään?
Mua ainakin väsyttää huonosti nukutun yön jälkeen:((

52

1561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoeJohn

Huomenta näin alkuun!

Hyvällä mielellä uuteen 1. työpäivään tänä armon vuonna ..

Eiköhän se siitä lähde sinullakin .. ;D

Äh! Kännykkä synkronoi työ s-postin samantien, kun tulin töihin .. 23 lukematonta viestiä .. blääh ..

• Tok-Fia

mä en ole vielä edes "synkannut"(sorry,mut mä sanon noin)mun työkännykkää. En tiedä uskaltaisko edes:))no,e-postia ei ole mutta työmääräyksiä siitäkin edestä:((

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

mä en ole vielä edes "synkannut"(sorry,mut mä sanon noin)mun työkännykkää. En tiedä uskaltaisko edes:))no,e-postia ei ole mutta työmääräyksiä siitäkin edestä:((

.. känny synkkaa automaattisesti töissä s-postin klo 08-16 välillä .. liittyy tavoitettavuuteen .. ihan kätevä homma kuitenkin .. ;D

• DoeJohn
        DoeJohn kirjoitti:

.. känny synkkaa automaattisesti töissä s-postin klo 08-16 välillä .. liittyy tavoitettavuuteen .. ihan kätevä homma kuitenkin .. ;D

.. vain kalenterimerkintöjä .. Intellisyncilla synkronoituivat automaattisesti .. ;D

*Huokaa todella syvään*

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

.. vain kalenterimerkintöjä .. Intellisyncilla synkronoituivat automaattisesti .. ;D

*Huokaa todella syvään*

kummasti...synkkasin ja näytti tyhjää:)) Toivottavasti ei ole vaan tyyntä myrskyn edellä.

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

kummasti...synkkasin ja näytti tyhjää:)) Toivottavasti ei ole vaan tyyntä myrskyn edellä.

.. nuin .. Rauhallista ollut muutoin tämä aamu töissä .. alkaa väsyttämään, kun on niin pirun harmaa päivä tulossa. Käsittämättömän pimeä aamu .. huoh ..

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

.. nuin .. Rauhallista ollut muutoin tämä aamu töissä .. alkaa väsyttämään, kun on niin pirun harmaa päivä tulossa. Käsittämättömän pimeä aamu .. huoh ..

paistaa aurinko mutta on kylmä tuuli.
        Kaipaan kotiin peiton alle lämpimään:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

paistaa aurinko mutta on kylmä tuuli.
        Kaipaan kotiin peiton alle lämpimään:))

koko päivän oikein hämärää ja nyt sitten oikein kiva sumu vielä kaiken päälle imemässä loputkin valot mitä tuolla loistelee .. Huoh ..

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

koko päivän oikein hämärää ja nyt sitten oikein kiva sumu vielä kaiken päälle imemässä loputkin valot mitä tuolla loistelee .. Huoh ..

että kohta on kevät,sitten kesä ja kärpäsiä:))
        Lämmintä ja valoisaa:)

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

että kohta on kevät,sitten kesä ja kärpäsiä:))
        Lämmintä ja valoisaa:)

.. ennen lunta ja valoisaa .. ;D Mä vähät välitän kärpäsistä .. *Kyllästynyt kesäisin huitomaan* ;D

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

.. ennen lunta ja valoisaa .. ;D Mä vähät välitän kärpäsistä .. *Kyllästynyt kesäisin huitomaan* ;D

mutta vain vähän.
        Elä sinä etelän mies huijo..ota ohvia:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

mutta vain vähän.
        Elä sinä etelän mies huijo..ota ohvia:))

No, riippuu mistä katsoo .. *Huitoo vasta kesällä*

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

No, riippuu mistä katsoo .. *Huitoo vasta kesällä*

vaan mieleen tuosta huitomisesta se offin mainos telkkarista.(lue oikein..ei Koffin:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

vaan mieleen tuosta huitomisesta se offin mainos telkkarista.(lue oikein..ei Koffin:))

Koffia ;D

Offia käyttelen mökillä ollessani epämääräisen määrän tilanteesta riippuen. Miksi muuten olen itikoille kuin hyvin riiputettu sisäfile? ;D

*Pitää huolen henk. koht. hygieniasta*

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

Koffia ;D

Offia käyttelen mökillä ollessani epämääräisen määrän tilanteesta riippuen. Miksi muuten olen itikoille kuin hyvin riiputettu sisäfile? ;D

*Pitää huolen henk. koht. hygieniasta*

tai en yleensäkkään tykkää oluesta.
        Vai tykkää itikat sinusta..minusta ei kovin paljoa..kait minussa on pahaa verta:))
        Mun nuorimmaisesta tykkäävät vähän liikaakin.
        Esim. toissa kesänä itikka söi häntä otsasta ja kun aamulla heräsi niin oli kasvot kokonaan turvoksissa. Sen jälkeen meillä on ollut kortisonitabletit lääkekaapissa kaiken varalta.

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

tai en yleensäkkään tykkää oluesta.
        Vai tykkää itikat sinusta..minusta ei kovin paljoa..kait minussa on pahaa verta:))
        Mun nuorimmaisesta tykkäävät vähän liikaakin.
        Esim. toissa kesänä itikka söi häntä otsasta ja kun aamulla heräsi niin oli kasvot kokonaan turvoksissa. Sen jälkeen meillä on ollut kortisonitabletit lääkekaapissa kaiken varalta.

pitävät minusta just tuolleen samalla tavalla kuin nuorimmaisestasi .. valitettavasti. 'Parempi' puoliskoni saa olla ihan rauhassa taasen .. epäreilua sanon mie .. ;D

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

pitävät minusta just tuolleen samalla tavalla kuin nuorimmaisestasi .. valitettavasti. 'Parempi' puoliskoni saa olla ihan rauhassa taasen .. epäreilua sanon mie .. ;D

sun parempi puolisko voi hätistellä niitä pois sun ympäriltä:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

sun parempi puolisko voi hätistellä niitä pois sun ympäriltä:))

Vuodet ovat opettaneet, ettei nuin tapahdu ;D

Myönnän, olen joskus ollut vahingon iloinen jos häntä on jokin örkki pistänyt ja Suomen luonto kuullut kammottavan kiljahduksen .. ;D

• Mysteriet

Ei töihin vielä pariin viikkoon ainakaan... ikävähkö vaiva pitää kotosalla :/

Siivota pitäisi - jahka saan tuon juniorin tuosta hereille, niin alkaa tapahtua ;D

• Tok-Fia

Parantele nyt ittees ja ota rauhallisesti sen siivouksen kans:))

• Mysteriet
        Tok-Fia kirjoitti:

Parantele nyt ittees ja ota rauhallisesti sen siivouksen kans:))

Rauhallisesti sitä on otettava...
        Tuon sällin ylössaaminenkin voipi olla sen verran voimillekäyvä puuha, että pitää tovi levätä kahvikupposen kanssa sen jälkeen... ;D
        Onhan tässä päivä aikaa - illalla on jo siivous ohi ja uudet hiekat voivat tulla lattioille :P

• katjaliini
        Mysteriet kirjoitti:

Tuon sällin ylössaaminenkin voipi olla sen verran voimillekäyvä puuha, että pitää tovi levätä kahvikupposen kanssa sen jälkeen... ;D
        Onhan tässä päivä aikaa - illalla on jo siivous ohi ja uudet hiekat voivat tulla lattioille :P

niitä vanhoja hiekkojakaan poistaa,anna uusien tulla siihen päälle.
        Sitten ei muuta kuin kirkasvalolamppu,kahluuallas,rantatuolit,hyvää juomaa ja syömää.....lomalla kun olet....

• Mysteriet
        katjaliini kirjoitti:

niitä vanhoja hiekkojakaan poistaa,anna uusien tulla siihen päälle.
        Sitten ei muuta kuin kirkasvalolamppu,kahluuallas,rantatuolit,hyvää juomaa ja syömää.....lomalla kun olet....

Että pari kertaa vuodessa on vaihdettava ne hiekat - jouluna ja juhannuksena... ;D (hirvee härdelli oli aina silloin ja karkuun ei päässyt...)
        En ollut jouluna kotona ja jäi sitten ne jouluhiekat vaihtamatta - kai se on nyt pakko... :/

• katjaliini
        Mysteriet kirjoitti:

Että pari kertaa vuodessa on vaihdettava ne hiekat - jouluna ja juhannuksena... ;D (hirvee härdelli oli aina silloin ja karkuun ei päässyt...)
        En ollut jouluna kotona ja jäi sitten ne jouluhiekat vaihtamatta - kai se on nyt pakko... :/

sitten paljon lomailut auta...se on tehtävä kuin äiti on opettanut.
        Meilläkin ne "kotieläimet" sieltä sänkyjen alta pyrittiin muutaman kerran vuodessa aina vaihtamaan....silloin kun lapset oli vielä kotona.
        Nyt ei ole ketä käskyttää..(en tätä uutta onneani ole vielä uskaltanut ,voipi vielä pelästyä)

• Mysteriet
        katjaliini kirjoitti:

sitten paljon lomailut auta...se on tehtävä kuin äiti on opettanut.
        Meilläkin ne "kotieläimet" sieltä sänkyjen alta pyrittiin muutaman kerran vuodessa aina vaihtamaan....silloin kun lapset oli vielä kotona.
        Nyt ei ole ketä käskyttää..(en tätä uutta onneani ole vielä uskaltanut ,voipi vielä pelästyä)

Sai sitten nimenkin se Kultusi ;D

Uusi Onni - ei hassumpi nimi

Meriv:n Kultu sai tällä nimenomaisella palstalla nimeksi Turva Jutska (ja häntä ymmärtääkseni jo käskytetäänkin... ;D)

• Tok-Fia
        Mysteriet kirjoitti:

ja uudet hiekat lattialla:))
        Meilläpäin on vähän pakkasta joten hiekat pysyy pihalla:))

• Mysteriet
        Tok-Fia kirjoitti:

ja uudet hiekat lattialla:))
        Meilläpäin on vähän pakkasta joten hiekat pysyy pihalla:))

Siivottu ja hiekat vaihdettu... ;D

• Tok-Fia
        Mysteriet kirjoitti:

Siivottu ja hiekat vaihdettu... ;D

kans touhuta hiekan kans..ei vaihtaa vaan pestä pohjahiekka akvaariosta:))

Huomenta!

• Tyttärellä rytmit sekaisin . Valvoi vielä kolmen aikaan.Ja äiti parka joutuu lähtemään unenpöpperössä töihin.Hauskaa työpäivää silti kaikille....

• Tok-Fia

tyttäret nukkuu varmaan koko päivän.
        Vanhin meni nukkumaan vasta kun mä lähdin töihin:((
        Nuorimmainen pitää totuttaa nousemaan aikaseen nyt tällä viikolla kun ensiviikolla alkaa koulu.

• katjaliini

se työpäivä taas olisi aloitettava.
      Katsastettava mitä se uusi vuosi on pöydälle kasannut,ja sitten ei muuta kuin kesälomakiilto silmissä.....Huomenta......

• Tok-Fia

oli tyhjä..muutama paperi jotka itse olin kiireessäni jättänyt:))

• kikakakkonen

...ei kai vaa kuu kiusannut kun se alkaa olemaan jo melkein täysi?http://www.calculatorcat.com/moon_phases/phasenow.php?tcv=60

Täällä ollaan suht velttona, kuten ennenkin ja suhtaudutaan elämään tasaisesti :) Koska tuli viime päivät ennemminkin nukuttua kuin valvottua jaksaa taas herätä ajoissa. Eikä ole onneksi kiire. Tämä elämäni etsikkoaika vain jatkuu ja myönnän, että oli ihana kääntää kylkeä muistellen miltä tuntui ennen lähteä töihin. Sitten kun alkaa tuntumaan toisin ryhdyn vakavissani miettimään mitä tekisin.

Hyvää työpäivää! Vois ajatella niin, että hienoahan se on jos jaksaa kammeta itsensä liikkeelle ja olla töissä :)

• Tok-Fia

täysi kuu...yritin kurkkia mutta en nähny kun mustan taivaan...kait se unettomuus sitten sitä oli:((

• tomppa2006

...mielellä ollaan. Olo on kuin partiopojalla...

• Tok-Fia

partiopojalla?

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

partiopojalla?

...aina valmis!

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...aina valmis!

reipas poika olet:))

• buteo

Minä oon ollut töissä viikon putkeen,eilen vielä.
      Nyt vapaata.
      Univelkaa päässyt kertymään joten nukuin hiukka myöhälle tänään...nyt ärsyttää.
      En oikein tiedä mitä touhais,lähtiskö mökille vai eikö lähtis.
      Mälsä talvisää.
      Tai kevättä jo elelen,mälsä sää silti.

• Tok-Fia

vielä kevättä elä,mitä sä elät sitten keväällä?

• buteo
        Tok-Fia kirjoitti:

vielä kevättä elä,mitä sä elät sitten keväällä?

...elelenkin pitkää kevättä!
        Tämä on esikevät,helmikuussa on alkukevät ja sitten onkin vaan kevät.
        Kokeile,tämä on kivaa elelyä.

• Tok-Fia
        buteo kirjoitti:

...elelenkin pitkää kevättä!
        Tämä on esikevät,helmikuussa on alkukevät ja sitten onkin vaan kevät.
        Kokeile,tämä on kivaa elelyä.

tuotahan pitääkin kokeilla..sitten on esikesä,alkukesä ja sitten kesä:))

• "ensimmäistä työpäivää" kaikille niille onnellisille, joilla työtä ja -kykyä riittää :))

Tok-Fiallakin jo kaiketi kotiinmeno häämöttää - toivottavasti väsy hellitti ;)

• Tok-Fia

hetkeksi...vielä tunti töitä ja sitten kotiin:))

• Tok-Fia

En mä kyllä vähällä usko että joku kiljahtaa yhdestä ötökän pistosta:))
      Paitsi mun penikat pelkää hämähäkkejä sun muita...arvaa juoksenko niitten perässä hämähäkki kädessä ja voi sitä huutoa ja kiljuntaa:))

• DoeJohn

.. paikkaansa, kun osuu sopivasti ihon tuntohermoon. Nähnyt kirkkaan sinisin silmin jo monta kertaa moisen tapahtuneen.

Uskoo tai ei .. vapaa valinta .. Itse ainakin saanut yhtä monet hyvät naurut ;D

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

.. paikkaansa, kun osuu sopivasti ihon tuntohermoon. Nähnyt kirkkaan sinisin silmin jo monta kertaa moisen tapahtuneen.

Uskoo tai ei .. vapaa valinta .. Itse ainakin saanut yhtä monet hyvät naurut ;D

minä pelkään amppareita ja mehiläisiä:((
        ja kyllä minäkin huidon ja kiljun jos sellainen pörrää mun ympärillä...juoksen kuin päätön kana pakoon:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

minä pelkään amppareita ja mehiläisiä:((
        ja kyllä minäkin huidon ja kiljun jos sellainen pörrää mun ympärillä...juoksen kuin päätön kana pakoon:))

huidon ja saatan päästellä suustani #¤%/#("))""!¤¤ juttuja .. ;D

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

huidon ja saatan päästellä suustani #¤%/#("))""!¤¤ juttuja .. ;D

mitenkähän tuo #¤%/#("))""!¤¤ oikein lausutaan...ei meinaa millään kieli kääntyä:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

mitenkähän tuo #¤%/#("))""!¤¤ oikein lausutaan...ei meinaa millään kieli kääntyä:))

taivu .. en ees yritä ..

Sun kannattanee jo pyyhkiä näyttöäsi .. takuulla pärskeitä täynnä .. ;D

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

taivu .. en ees yritä ..

Sun kannattanee jo pyyhkiä näyttöäsi .. takuulla pärskeitä täynnä .. ;D

mistäs arvasit...sais tähän näyttöön sellaisen pyyhkimen kun autoissa on:)) Voiskohan joku keksiä sellaisen näytönpyyhkimen:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

mistäs arvasit...sais tähän näyttöön sellaisen pyyhkimen kun autoissa on:)) Voiskohan joku keksiä sellaisen näytönpyyhkimen:))

arvata ..

*Joskus ajanut autopelejä*

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6315
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2611
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1123
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      79
      1087
    6. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      301
      1074
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1068
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      78
      983
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66