Minkälaisia oireita tulee, jos on allerginen liskolle?
Kaipaan vastausta pian.
Ja toivottavasti se löytyy täältä :)
liskolle allerginen
6
685
Vastaukset
- Henccax
Voiko liskolle edes olla allerginen? Kun siinä ei ole karvaa yms. Itelläni on Partis eikä vielä oo tullu mitään allergisii reaktioita..
Muakin kiinnostaa tää juttu ihan niikun muuten vaan..- matelijat
Kannattaa ottaa huomioon, että kaikille proteiineja erittäville eläimille VOI tulla allergiseksi.
Jotkut allergikot voivat herkistyä matelijoiden ulosteiden tai virtsan pölyyn. Mutta jos kyse on pienestä matelisasta, hoidoksi riittää usein muovihansikkaiden käyttö terraa puhdistaessa.
Tästä oli varmaan joillekkin apua:) - minä tässä
matelijat kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että kaikille proteiineja erittäville eläimille VOI tulla allergiseksi.
Jotkut allergikot voivat herkistyä matelijoiden ulosteiden tai virtsan pölyyn. Mutta jos kyse on pienestä matelisasta, hoidoksi riittää usein muovihansikkaiden käyttö terraa puhdistaessa.
Tästä oli varmaan joillekkin apua:)Tuosta oli paljon apua:) Kiitos!
- -geggo-
minä tässä kirjoitti:
Tuosta oli paljon apua:) Kiitos!
. . . . aiheuttaa usein juuri matelijoiden terrojen pohjamateriaali sekä ruokaeläimet ja niiden ruoka sekä ulosteet.
Aika harvoin pelkästään matelijoille itselleen ollaan allergisia. Mutta mahdollista siis sekin.
- ÄssäMix
no voi niille olla allerginen.
- Marika_R
Katsopa myös tämä:
http://www.herpetomania.fi/marikan_herppisivut/allergia.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076