Mulla on yks täysverinen ja kaks ruotsalaista puoliveristä. Ne asuu tällä hetkellä mun kaverin tallilla, mut sitten kun oma talli on saatu valmiiksi (luultavasti ennen kesää) niin ne muuttaapi sinne. =D Mulla on kotona koira ja kissa. Haluisin alkaa viestittelee semmosille ihmisille joilla myös olisi omia heppoja tai hoitohevosia. Niin, tai poneja. Ikää sais olla 14-20 vee ja pojjaat sekä tytöt saa vastailla. Ite oon 16. Laittakaa sähköpostiossanne siihen viestii jos aiotte vastailla. Tänkss
omia hevosia!!
5
538
Vastaukset
- yks vaan
no mä olen kans hepan omistaja. voit laitella mulle viestii ossaan laila_88@suomi24.fi, jos kiinnostaa.
- Mayday
Moips.
Multa löytyy kotoa kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Tallilta löytyypi sitten vuokrahevonen. Vielä reilu puoli vuotta ikää löytyy 14- vuotta. Osoite olis sitten viiru_92@hotmail.com, jos kiinnostaa :D - volum
elikkä jos haluat voit laitellaq mulle mailia ossaan hanka_leena@jippii.fi
ootelen jos haluat kirjoitella :) - typykkä.
Määki haluun hevosen
- eve__<3
sun pitäis alkaa tekee vaik jotai työtä, vaik esim. rupeet ulkoiluttaa sun naapureitten koirii ja pyydät siit vähän rahaa ja sit meet avustajaks vaik johonki kauppaa tai ärrälle. Sit rahat säästöö ja sillai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096