Te jotka olette kuunnelleet, suosittelisitteko hyvia biiseja ja levyja, itse kun en tunne kyseisia bandeja juuri ollenkaan. Mista olisi hyva aloittaa?
Genesis ja Jethro Tull
2
305
Vastaukset
- Robert
Jethro Tullilta en tunne muita levyjä kuin Acqualungin (en ole varma, kirjoitinko sen oikein). Joka tapauksessa se on hyvä ja klassikkona pidetty levy, johon kannattaa tutustua.
Genesikseltä kannattaa minun mielestäni lähinnä kuunnella niitä levyjä, joissa laulusolistina on Peter Gabriel: From Genesis to Revelation, Trespass, Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England by the Pound ja Lamb Lies Down on Broadway. (Ehkä nyt sitä ensimmäistä lukuunottamatta. Se on sellainen lukiolaispoikien tekemä ihan kiva folkpop-levy). Jos haluaa kuulla myös niitä levyjä, joissa laulajana on Phil Collins, kannattaa hankkia A Trick of the Tail tai Wind and Wuthering. Ensimmäiseksi Genesis-hankinnaksi suosittelisin kuitenkin Foxtrot-levyä. Siinä on esim. upea ja täysin suuruudenhullu Supper's Ready. - MML
SWEET DREAMS MULLA ON ITTELLÄKI YHDELLÄ KOKOELMALLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337