Henkioppaalta

Demonit ja saatana ovat ihmisessä oleva pahuus,
jolle ihminen antaa hahmon. Nämä ovat vain ihmisessä.

Ihminen etsii syytä omalle pahuudelleen myös henkimaailmasta. Siksi vallanpitäjät kehittivät Luciferin eli negatiivisen kuvan hyvästä. Enkelit eivät lankea. Ne ovat korkealla henkisellä tasolla.

Ihminen sovittaa pahat tekonsa itse täällä maan päälä tulevien elämien aikana. Tämä tuo oikeudenmukaisuuden elämään.

3

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkiopas?

Henkiopas johdattaa ihmiset helvettiin , koska sen takana on itse saatana, valheen isä. Totuus löytyy raamatusta, Jumlan Sanasta. Jeesus Kristus on ainoa tie iankaikkiseen elämään. Uskomalla Häneen saa synnit anteeksi ja pääsyn sovintoon Jumalan kanssa. Ihminen ei itse pysty syntejään sovittamaan, ne on sovitettu golgatalla. Henkiopas puhuu perkeleen suulla valhetta ja tarkoitus on saada ihmiset iankaikkiseen eroon elävästä Jumalasta.

• Vissyankka

Tämä teissä pelleissä kyllä häiritsee.. on niin mahdoton kunnioittaa toisen uskontoa vaan pitää mennä itkemään että se on muka Saatanasta, siis mikä helvetti teitä vaivaa. Ok, teille on pentuna opetettu että kaikki mitä kirkkonne ei hyväksy on pahaa ja niin päin pois, mutta pitäkää nyt silti ne mölyt perseessänne ja antakaa toisella tavalla uskovien olla rauhassa. Sitten vielä ihmetellään että miksi kristityt ovat niin epäsuosiossa, noh sitä sopii miettiä!

• siniristi

Minkä ihmeen tulevien elämien? Jos tuollaiseen uskot,
      niin petät todella pahasti itseäsi ja elät suuressa valheessa.
      Ihmetyttää vain, että miten pystyt perustelemaan itsellesi,
      miten tuo uskomuksesi olisi "parempi" kuin uskoa siihen,
      että enkelit ovat langenneet ja heistä on tullut pahuuden henkivallat,
      joiden ylipäällikkönä toimii ex,enkeli Lucifer, joka nykyään on saatana,
      tuhoon ja kadotukseen tuomittu enkeli.

Mitenkäs muuten luulisit jonkun Hitlerin, Stalinin,
      Idi Aminin, jne. ihmishirviöiden pystyvän "sovittamaan" tekojaan?
      Millä voi sovittaa toisen ihmisen hengen ja elämän riistämisen?
      Vastaus: ei millään, koska esim. lapset jotka menettävät vanhempansa,
      eivät voi saada "hyvitystä". Mutta Jeesus on sovittanut meidän syntimme,
      valmistaen tien pois syyllisyydestä. Jumalalle se on madollista,
      mutta ei ihmiselle; vapauttaa ihminen syyllisyydestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229