Juanes Suomeen Heidin tähden?

juanesfaniVm88

Mahtaakohan Heidillä ja Juanesilla olla jotain säpinää kun Juanes tulee NRJ:n konserttiin. Sanoihan Heidi aikoinaan että vaihtoivat puhelinnumeroita ynm ja yhteyttä Heidin mukaan aijottiin pitää yllä myöhemminkin.

5

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään väliä

OIKEESTI!
      Pääasia että tulee. Tärkeämpää hänelle lienee uransa ja suosionsa & levynmyynti Suomessa. Voihan siinä sitten samalla tavata 'vanhoja tuttuja', vai voiko? :)

• taas kuulla...

...jos on nimittäin. Eihän Heidi voi olla myymättä kuvia lehtiin.

• Pablito82

Hei haloo varmaan hän tulee nrj gaalaan heidin takia XD

Miehenä voin kertoa että miehet ei paljon muistelee yhden yön suhteita. Mä ainakin arvostan enemmän "vaikeita naisia" ne kiehtoo. Tottakai mä helppoa naista nain, mutta en muuta. Jos joku nainen halua viettää mun kanssa seksiyön hotellissa niin kyllä kelpaa, mutta sen jälkeen unohtuu nopeesti.

Hyvää jos juanes muistaa edes kuka heidi on. Jos hän haluais nähdä heidin niin hän olisi tehnyt sen ilman mitään nrj gaalojakin, yksityiskone olisi lennättänyt hänen milloin vaan heidin luo.

Ylensä näillä musiikin tähdeillä (miehillä)on bändäreitä.. Bändärit auttavat purkamaan seksuaalista halua. Juaneskin oli kiertuella 2 vuotta, ei kukaan mies jaksaa olla noin kauan ilman seksiä. Kyllä niille kelpaa jos joku nainen tulee pillua tarjoilemaan suoraan tarjottimesta, mutta sitä ei pidä luulla rakkaudeks. Noita naisia tulee ja menee kokoajan ja ne unohtuvat, sen sijaan oikea rakas pysyy aina sydämessä.

Joka maassa ja joka kaupungissa jossa he pitävät keikkoja on naisia valmiita bändäreiksi. Heidi oli hesan bändäri. Bändärit tarjoavat ilmaista seksiä ja ylensä pitävät suun supussa. Heidi ei pitänyt suun supussa joten eiköhän hänen bändäri ura ole ohi. Joka tapauksessa bändärejä ei kierätetä vaan aina otetaan uusia. Uskon että tällä kerralla on useita kiimaisia naisia jotka ovat valmiita viettämään juanesin kanssa yhden yön jutun. Juanesin ja juonesin kavereiden kanssa. Ylensä bändärit antavat koko porukalle suuseksiä, niin varma heidikin teki.

Voi pientä jos luulee että juanes olisi ihastunut.. hahah :DD

• naiivi

Mutta miksei Juanes voisi olla poikkeus? Miksei hän voisi olla uskollinen? Se että hän oli 2 vuotta kiertueella ei tarkoita, että hän ei tavannut vaimoaan sinä aikana - niin kuin itsekin sanoit, yksityiskoneella pääsee. Olen varmaan tyhmä, mutta mä uskon, että Juanes on uskollinen!
        Luepa vaikka tämä juttu: http://www.farandulas.com/archives/2006/01/juanes_para_log.html

"A mí me pueden ver con mil mujeres, pues les debo atenciones, pero eso no quiere decir que compartan mi cama ni mis pensamientos."

"Mut voi nähdä vaikka tuhannen eri muijan kanssa, koska mun tulee ottaa heidät huomioon, mutta se ei tarkoita, että jakaisin heidän kanssaan sänkyni tai ajatukseni."

Siis vastaus kysymykseen: Juanes ei tule Suomeen Heidin vuoksi vaan tekemään työtään - esiintymään ja laulamaan.

• ennen konserttia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe