Paikallinen M kauppias myy viimeisen päivämäärän ohitse menneitä tuotteita alennus hintaan myymällöissään.
Tänään 05.01 2007 käydessäni kirjavantolpan myymälässä, katsoin tarjous tuotteet ne olivat vanhoja 04.01.2007 viimeinen myyntipäivä sama juttu vehkojalla, voipaketit 22.12 2006 mutta oli siellä vaan edelleen
myynnissä,ihmettelen? kun kukaan ei puutu (Terveystarkastaja) moiseen puuhaan ,tuntuu että kauppias haluaa leikkiä muiden terveydellä minä ainakin lopetan moisessa paikassa käynnin,kunnes sieltä alkaa saamaa tuoretta tavaraa.Meillä kävi jouluaatonaattona osteassani lohen , se oli vanha haiseva sintti huomasin sen vasta jouluaattona kun olin paistamassa sitä uunissa, että se tuoreesta tavarasta.Kiinnittäkää huomionne kaikkeen minkä ostatte lihatiskiltä,että se on syötävää.
Miten on mahdollista ?
24
3960
Vastaukset
- pppooouuu
..ja lisäksi vielä tämän samaisen pikkuliikkeen palvelu siinä kassalla on järkyttävän huonoa, ainakin kahdella sellaisella vähän vanhemmalla naisella..Todella tylyä käytöstä, toinen taitaa olla vieläpä mykkä!
- Ei ongelmaa ole
myyjät on ihan ok niinkuin myös tuossa m-kaupassakin. Mutta alepassa asioidessa on toistaiseksi voinut kerätä tavaroita ihan huoletta eikä ole tullut sieltä kannettua kotiin "vanhoja seuravana" päivänä tuotteita.
- budjetti
Ei ongelmaa ole kirjoitti:
myyjät on ihan ok niinkuin myös tuossa m-kaupassakin. Mutta alepassa asioidessa on toistaiseksi voinut kerätä tavaroita ihan huoletta eikä ole tullut sieltä kannettua kotiin "vanhoja seuravana" päivänä tuotteita.
Kerran olen M kaupussa käyny ja ostoksieni hinta oli 30 € . Alepassa ku oon käynyt niin samojen ostosten hinnaksi on tullu 10 euroo vähemmän.. Ostin maitoo, levitettä, leikkeleitä, leipää vessapaperii ja puurohiutaleita..
Ei ole hirveesti tullut asioituu siinä kaupassa.. budjetti kirjoitti:
Kerran olen M kaupussa käyny ja ostoksieni hinta oli 30 € . Alepassa ku oon käynyt niin samojen ostosten hinnaksi on tullu 10 euroo vähemmän.. Ostin maitoo, levitettä, leikkeleitä, leipää vessapaperii ja puurohiutaleita..
Ei ole hirveesti tullut asioituu siinä kaupassa..Kun ostaa muualta niin on 1-2€ halvempaa, kun tuossa
M kaupassa,ja tuppaa nykyään olemaan surkeaa tavaraa.- Alan Mies
Möksymäki kirjoitti:
Kun ostaa muualta niin on 1-2€ halvempaa, kun tuossa
M kaupassa,ja tuppaa nykyään olemaan surkeaa tavaraa.Minä kyllä pidän tätä keskustan M-kauppaa Hyvinkään parhaana kauppana. Parhaat liha- ja kalatiskit ja tuoretta leipää aina saatavilla. Hinnoista en tiedä, saattapa olla hiukan kallimpaa kuin muualla. Onneksi tilillä on aina ollut sen verran rahaa, ettei viimeiset pennit ole maitokauppaan menneet. Ymmärrän toki, että ruuan hinta on tärkeämpi tekijä, jos on enemmän suita ruokittavana.
Alan Mies kirjoitti:
Minä kyllä pidän tätä keskustan M-kauppaa Hyvinkään parhaana kauppana. Parhaat liha- ja kalatiskit ja tuoretta leipää aina saatavilla. Hinnoista en tiedä, saattapa olla hiukan kallimpaa kuin muualla. Onneksi tilillä on aina ollut sen verran rahaa, ettei viimeiset pennit ole maitokauppaan menneet. Ymmärrän toki, että ruuan hinta on tärkeämpi tekijä, jos on enemmän suita ruokittavana.
Keskustan myymälässä,tehdään niin että
kun vaccumpakkauksen makkarat menevät
vanhaksi, niin ne myydään siellä lihatiskillä
mukamas tuoreena.
- rapu
Kuules Sinä, miten sinulla on kaikki niin vaikeaa ja negatiivista. Etkö löydä tästä elämästä mitään hyvää. Toivon että kirjoittaisit joskus jotain positiivista ja kaunista, koska elämä on ihanaa jos sen oikein oivaltaa, nauti niistä vuosista jotka sinulla on vielä jäljellä ja lopeta ruikutus.
- MetsäänHuutaja
Täällä SAA kirjoittaa tuntojaan. Niin ne muutkin tekevät eikä vain tuo kirjoittaja! Älä itse puutu toisten kirjoittamisiin, koska niissä ei ole sinulle mitään.
Kukista ja mehiläisistäkös sinun mielestäsi pitäisi kirjoittaa?
Muistutan että kritisoida saa ja jos ei saisi kirjoittaa sitä negatiivistakin, ei täällä annettaisi kuin psositiivinen vaikutelma ja ennen kuin kerkiät lausumaan ainuttakaan sanaa tähän vastaukseksi, kerron että täällä on (jollet ole huomannut) kaikenlaisia kirjoituksia. Niin pitää ollakkin, sillä jollei anneta muuta kuin positiivista palautetta, ei se olisi silloin OIKEIN!
Niin että hyvää kevään jatkoa sinun ruusuiselle polulle, mutta muista että joku on saattanut kaivaa kuopan keskelle sitä polkua joten varo.
"Liiasta sinisilmäisyydestä sakotetaan" - pläjäys
kirjoittakaa ihan mitä huvittaa.. mutta eikö pitäisi kumminkin selvittää faktat ennen kuin täällä rääkyy..oletukset on oletuksia ja tän yhden kynästä tulee välillä aika potaskaa..
pläjäys kirjoitti:
kirjoittakaa ihan mitä huvittaa.. mutta eikö pitäisi kumminkin selvittää faktat ennen kuin täällä rääkyy..oletukset on oletuksia ja tän yhden kynästä tulee välillä aika potaskaa..
Meneppäs kuule itse katsomaan,tämän kaupan valikoimat mitkä ovat tarjouksessa niin toteat,
kas kummaa nehän ovat vanhoja.Mitä kerroin vaccum
pakkauksista, että vanhat menevät lihatiskille myyntiin niin tämän on kertonnut henkilökuntaan kuuluva,mitä minä täällä olen kirjoitellut niin
tämä on faktaa itse koettua.Sinähän varmaan nuuskit tuoreuden niin hyvin, että saat varmaan tuoretta tavaraa tästä kyseisestä kaupasta.Käyn päivittäin tässä kaupassa, niin huomaan sen pilaantuneen tavaran mitä siellä myydään jatkuvasti.
Ps.Kaikki mitä olen täällä muuta kirjoitellut niin ne on TOSIAAN itse koettu.- hetkinen:
Möksymäki kirjoitti:
Meneppäs kuule itse katsomaan,tämän kaupan valikoimat mitkä ovat tarjouksessa niin toteat,
kas kummaa nehän ovat vanhoja.Mitä kerroin vaccum
pakkauksista, että vanhat menevät lihatiskille myyntiin niin tämän on kertonnut henkilökuntaan kuuluva,mitä minä täällä olen kirjoitellut niin
tämä on faktaa itse koettua.Sinähän varmaan nuuskit tuoreuden niin hyvin, että saat varmaan tuoretta tavaraa tästä kyseisestä kaupasta.Käyn päivittäin tässä kaupassa, niin huomaan sen pilaantuneen tavaran mitä siellä myydään jatkuvasti.
Ps.Kaikki mitä olen täällä muuta kirjoitellut niin ne on TOSIAAN itse koettu.< Käyn päivittäin tässä kaupassa, niin huomaan sen pilaantuneen tavaran mitä siellä myydään jatkuvasti. >
Hohhoh, eiköhän sun sit ois aika vaihtaa todellakin kauppapaikkaa kokonaan, tai ainakin lopettaa toi valitus.
Siis jos sulla on noin vaikeeta tehdä siellä ostoksia.................
kun kerran AINA sieltä saat vanhaa ja pilaantunutta tavaraa, niin ei sullakaan todella yläkerrassa kaikki säteile.
Vai ootko nitä tyyppejä jotka on siellä kaupan takana niitä roskiksia tonkimassa????? hetkinen: kirjoitti:
< Käyn päivittäin tässä kaupassa, niin huomaan sen pilaantuneen tavaran mitä siellä myydään jatkuvasti. >
Hohhoh, eiköhän sun sit ois aika vaihtaa todellakin kauppapaikkaa kokonaan, tai ainakin lopettaa toi valitus.
Siis jos sulla on noin vaikeeta tehdä siellä ostoksia.................
kun kerran AINA sieltä saat vanhaa ja pilaantunutta tavaraa, niin ei sullakaan todella yläkerrassa kaikki säteile.
Vai ootko nitä tyyppejä jotka on siellä kaupan takana niitä roskiksia tonkimassa?????Kirjoittaa että kävin päivittittäin,siinä kaupassa
ja huomasin sen vanhan tavaran..... Kauppa on jo vaihdettu.- rapu
Möksymäki kirjoitti:
Vedä narusta ja nauti kesästä.
Mun harrikassa on sähköstartti.
- rapu
MetsäänHuutaja kirjoitti:
Täällä SAA kirjoittaa tuntojaan. Niin ne muutkin tekevät eikä vain tuo kirjoittaja! Älä itse puutu toisten kirjoittamisiin, koska niissä ei ole sinulle mitään.
Kukista ja mehiläisistäkös sinun mielestäsi pitäisi kirjoittaa?
Muistutan että kritisoida saa ja jos ei saisi kirjoittaa sitä negatiivistakin, ei täällä annettaisi kuin psositiivinen vaikutelma ja ennen kuin kerkiät lausumaan ainuttakaan sanaa tähän vastaukseksi, kerron että täällä on (jollet ole huomannut) kaikenlaisia kirjoituksia. Niin pitää ollakkin, sillä jollei anneta muuta kuin positiivista palautetta, ei se olisi silloin OIKEIN!
Niin että hyvää kevään jatkoa sinun ruusuiselle polulle, mutta muista että joku on saattanut kaivaa kuopan keskelle sitä polkua joten varo.
"Liiasta sinisilmäisyydestä sakotetaan"Kuoppia on ylitetty ihan omiksi tarpeiksi, joten kokemusta on. Ruusunpunaiset lasit on pudonneet jo aikoja sitten, Jokaisella on tietysti oikeus sanoa milipiteensä. Kaikkea hyvää Sinulle .
- Kaupalle..
Että hyllyssä on vanhoja tuotteita.
Ainakin aikanaan Eka mainosti, että asiakas saa uuden tuotteen ilmaiseksi, jos löytää hyllystä vanhentuneen tuotteen. Joku hintatakuu tms.Annettu monta kertaa,mutta
ei siitä ole ollut mitään hyötyä.
Tavarat poistuu hetkeksi,mutta tulee
takaisin myyntiin.- Eipä ole ollut
Möksymäki kirjoitti:
Annettu monta kertaa,mutta
ei siitä ole ollut mitään hyötyä.
Tavarat poistuu hetkeksi,mutta tulee
takaisin myyntiin.Ongelmia täällä http://www.citymarket.fi/page.php?page_id=18
- Tradeka
Kaikissa Tradekan myymälöissä (Valintatalo, Siwa, Euromarket) saa uuden tuotteen ilmaiseksi, jos löytää vanhan hyllystä ja antaa sen myyjälle. Koskee mitä tahansa vanhentunutta, myös niitä joissa on "parasta ennen" mennyt päivälläkin yli.
Samoin, jos on väärä hinta kassalla koko tuotteen saa ilmaiseksi eli tuote ilmaiseksi mukaan ja rahat takaisin infosta (vääränhintainen tuote pitää ensin maksaa kassalla ja sitten vasta hakea raha infosta takaisin).
"voipaketit 22.12 2006 mutta oli siellä vaan edelleen
myynnissä,ihmettelen? kun kukaan ei puutu (Terveystarkastaja) moiseen puuhaan"
Nyt kun olet meitä valistanut asiasta, niin varmaan olet myös varmistanut asian ja informoinut Hyvinkään terveystarkastajaa??? Vai eikö hän ilmoituksesta huolimatta ole asialle mitään tehnyt?
Itse asioin hyvin satunnaisesti kyseisessä kaupassa ja silloin tulee ostettua lähinnä maitoa, leipää ja valmis pakkauksissa lihaa. Eli en suuremmin ole lihatiskiä vilkuillut "sillä silmällä" että olisin huomioinut tuotteiden olevan vanhentuneita.
Mutta jos näin on, niin ilmoittakaa asiasta eteenpäin, älkääkä pelkästään täälä keskustelupalstalla voivotelko...- ilmoita eteenpäin
On elintarvikelain vastaista myydä viimeisen päivän jälkeen. Tuotetta EI SAA antaa edes ilmaiseksi viimeisen käyttöpäivän jälkeen, vaikka asiakas sitä pyytäisi.
- joku vain..
Muistakaa, että viimeisellä käyttöpäivällä ja parasta ennen- merkinnällä on ero. Tässä yksi syy siihen miksi päivämäärän ylittäneitä tuotteita voi löytyä hyllyistä.
http://www.kuluttajaliitto.fi/ETpakkausmerkinnat%20kertovat.htm#p%E4iv%E4ysmerkinn%E4t kertovat- Depeche
...mikä ero on parasta ennen päiväyksellä ja viimeisellä käyttöpäivällä. Kuitenkin niitä tuotteita joissa on mennyt VIIMEINEN KÄYTTÖPÄIVÄ todella myydään siellä. Olen itse ollut töissä siellä vuosia ja voin kertoa etten koskaan ostanut tai tule ostamaan sieltä tuotteita jotka on itse pakattu tai myydään lihatiskiltä. Päätelkää siitä jotain... Terveystarkastaja muuten ilmoittaa aina tulonsa etukäteen...
Kun keskustan Pyrtsi paloi ja kauppias kehui lehdessä hävittäneensä kaikki savuvahinkotuotteet, niin yllättäin oli Järvelän myymälässä savulta haisevia säilykkeitä myynnissä! Halvemmalla, mutta ilman mainintaa savuvahingosta, mikä on myöskin laitonta. Mutta Pyrtsihän saa tehdä tässä kylässä mitä haluaa. Kaukon perintö jyrää..... :@ Onneks on muita kauppoja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738