mitä mieltä olette janin ulkonäöstä? mun mielestä se on nätti
mitä mieltä?
6
425
Vastaukset
- :)))
Jan on mun mielestä älyttömän kaunis! Hän on oikeastaan yksi lemppareistani.. Kun häntä ei nää niin usein päikkäreissä niin häneen ei ehdi kyllästyä (okej nykyään häntä näkee aika paljon mutta ei yhtä paljon kun muita). Se on aivan ihana
- päivien viemää
semmonen hienostelija!!!!
- nimetön90
Mä en huomannu mitään kun se näytteliä vaihtu... (sokee oon) ihan nätti tää uus tyyppi. Tosi hyvä näyttelee toisin kun tää Bellen uus näytteliä.
Ja sit viel siintä Janista, se rooli kyllä sopii sille näytteliälle! - *herm_ione*
...moni kakku päältä kaunis!!
- jasminA
no en tiiä onko Jan oikeen kaunis..on se varmaan ihan nätti.mutta entinen ja eli heather lauren olson oli kauniimpi ja jollaki tavalla hauskempi.
- patsy
Jan on todella kaunis. Heather Lindell on ehdottomasti yksi Päivien viemän kauneimmista näyttelijöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985