On hyviä kokemuksia, suosittelen! Meillä on taas kissa, joka nukkuu samalla tyynyllä kanssani...
kokeilkaa akupunktiota
3
456
Vastaukset
- zöbä
mikä on akupunktio?:D ku oon alelrginen kisuille ja kissan kuitenkin halusin..
- Tatssdauni
akupunktio on kiinalainen hoitomuoto josta ovat luopumassa kovaa kyytiä.Perustuu pitkälti humpuukiin Hyödyntää lumevaikutusta eli jos olet oikeasti allerginen ei siinä neulanpistot auta.
- joka toimii
joten jätä tuo yllä oleva vastaus oman onnensa nojaan. Jos hoitaja on asiantunteva, pitäisi hoidon auttaa allergiaoireisiin, ainakin suurimmalla osalla ihmisiä. Kannattaa käydä tutkimassa akupunktiopalstaa, sieltä löytynee jotain tietoa ja jos ei löydy, kysy tarkemmin.
Käytännössä hoitaja tekee diagnoosin ja laittaa sen jälkeen neuloja ihoon, jotka vaikuttavat jonkin aikaa. Hoito tasapainottaa elimistöä ja helpottaa oireita. OIreet pysyvät poissa jopa usean vuoden, riippuen vähän ihmisestä ja varmaankin myös hoitajan ammattitaidosta. Samalla kun allergia helpottaa, saattaa helpottaa moni muukin vaiva. Kannattaa kertoa ongelmistaan mahdollisimman monipuolisesti hoitajalle, jotta diagnoosin teko onnistuu mahd. hyvin.
Omalla kohdallani kyseessä ei ollut perinteinen allergia, mutta sain kuitenkin oireita kissasta ja koirasta. Koiraa en uskalla ottaa vieläkään sisätiloihin, mutta kissan kanssa pärjään loistavasti. Toki koirankin kanssa pärjään nykyään paljon paremmin, esim. kyläreissuilla on helpompaa ja ehkä joskus otamme vielä jonkun ulkokoiran... Sillä ehdolla, että hoito ei ole ainoastaan minun vastuullani.
Ja lopuksi, tuo viereinen vastaus on täysin pötyä, kirjoittaja ei tiedä mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319