Millaisia kokemuksia ihmisillä on eri firmojen kursseista? Mitä voi suositella ja mitä ei? Etenkin yht.kunt. tieteisiin? Kiitos sille joka viitsii vastata!
valmennuskurssi-
2
551
Vastaukset
- tämä tieto
Parhaiten oikikseen valmentaa ainejärjestöt, Pykälä, Lex ja Artikla. Ne on halvempia ja niitä pidetään parempia.
Valtiotieteilijöillä Helsingissä on Kannustin, mutta en tiedä, onko se hyvä ja muista kaupungeista en tiedä sen enempää. - sisään päässyt
itse olen sitä mieltä, että valmennuskursseista on hyötyä. ratkaisevinta kuitenkin on oma motivaatio ja ahkeruus, itse/yksin sen kokeen lopulta kuitenkin tekee. valmennuskurssilla pääsee kuintenkin vertaamaan omaa osaamistaan muihin ja hahmottaa helpommin missä on vielä petraamista. Lisäksi aineistokokeisiin on tosi vaikee valmistautua yksin. En pidä kovin hyvänä ideana maksaa itseänsä kipeeksi jostain kurssista. Hinta-laatu suhteeltaan parhaita kursseja löytyy usein opiskelijoiden ainejärjestöiltä. Itse pääsin tampereelle sisään Iltakoulu Ry:n kurssilta (kuten moni muukin opiskelukaverini). infoo tän vuoden kurssista löytyy osotteesta iltakoulu.org ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239