Hei.Minun olisi tarkoitus lähteä ystävättäreni kanssa auton hakumatkalla saksasta.Lomamme on vain 4 päivää,joista 2 olisi varattu auton hankintaan.Hampurin alue siksi,koska ei olisi sitten pitkä matka travemundeen,josta tulisimme sitten laivalla suomeen.Haluaisimme jonkun pohj.saksassa vaikuttavan tulkin/välittäjän apua,joka ymmärtäisi auton päälle enemmän kuinme kaksi keski-ikäistä rouvaa.Toivomme vain ammattilaisen "apua",ei sellaista joka on pari autoa aiemmin hakenut.Netistä olemme jo kyllä katselleen erään henkilön ilmoitussta,mutta lisääkin voisi olla.Auton hankintahinta saksassa ei saisi olla enempää kuin n.12.000e.Vastauksia/tietoja odottaen.Kiitos etukäteen.Me neitokaiset.
Hampurin alueelta
12
2067
Vastaukset
- turisti2007
Moi!
Auton oston suunnittelua auttaa ehkä hieman kun tarkentaa mitä oikein hakee?
Et tarvise suomalaista välittäjää Hampurisssa jos olet ostamassa auto merkkiliikkeestä. He hoitavat sinulle sen kilpiin ja voit ajaa sen itse satamaan.
Jos taas tarviset itsellesi oppaan (et siis halua käyttää taksia tai ottaa vuokra-autoa) tilanne voi olla toinen. Huomio kuitenkin , että sinä ostajana joudut tekemään ostopäätöksen ja päättämään onko auto sinulle sopiva vai ei.
Suosittelen, että katselet autoa merkkiliikkeistä.
Merkkiliikken voit todeta kun katsot mobilen sivulta automyynti ilmoitusta ja klikkaat sivun alaosasta myyjän kotisivuille ja katsot sivun yläosasta onko siellä ilmoitettu minkään merkin edustuksesta.
Tässä merkkiliike:
http://home.mobile.de/Western-Auto
Tässä ei merkkiliike:
http://www.pkw-richter.de/- en suosittelisi
tämä "merkkiliike". Kotisivuilla ei ole käynyt juuri ketään useaan vuoteen. Autoja näytillä peräti 3 kappaletta ja impressum:ista ei selviä muuta kuin että puhevaltaa firman puolesta käyttää joku tsekki tai vastaavaa. Muutenkin näyttäisi firma mainostelevan autojen toimittelemisia ympäri mailmaa. Minä ainakin ostan mieluummin liikkeestä joka "uskaltaa" myydä autoja vaikka naapurikortteliin.
EI siis mikään oikea MERKKILIIKE. - tsekki!
en suosittelisi kirjoitti:
tämä "merkkiliike". Kotisivuilla ei ole käynyt juuri ketään useaan vuoteen. Autoja näytillä peräti 3 kappaletta ja impressum:ista ei selviä muuta kuin että puhevaltaa firman puolesta käyttää joku tsekki tai vastaavaa. Muutenkin näyttäisi firma mainostelevan autojen toimittelemisia ympäri mailmaa. Minä ainakin ostan mieluummin liikkeestä joka "uskaltaa" myydä autoja vaikka naapurikortteliin.
EI siis mikään oikea MERKKILIIKE.mitä sinä vamma, saatanan rasisti ja suomalaisjuntti tarkoitit sillä "Autoja näytillä peräti 3 kappaletta ja impressum:ista ei selviä muuta kuin että puhevaltaa firman puolesta käyttää joku tsekki tai vastaavaa."?
- mutuu
Moi
Olen menossa ensiviikolla sinne Voin jeesata teitä.Kokemusta löytyy kyllä 0408146805- suomessa asuva
suomalainen joka on pari autoa hakenut eikä osaa edes kieltä niin älä tule tänne kehumaan itseäsi. Et nimittäin tiedä asiasta juuri mitään. Kun asut vuosia paikan päällä, opettelet kielen ja kulttuurin niin ok. Mutta viestisi perusteella luokittelen sinut aloittelijaksi.
suomessa asuva kirjoitti:
suomalainen joka on pari autoa hakenut eikä osaa edes kieltä niin älä tule tänne kehumaan itseäsi. Et nimittäin tiedä asiasta juuri mitään. Kun asut vuosia paikan päällä, opettelet kielen ja kulttuurin niin ok. Mutta viestisi perusteella luokittelen sinut aloittelijaksi.
Enhän tiedä juurikaan niin.Mut kyllä 400 autoa ja 50pyörää ja 11 vuotta jonkunlaista kokemusta tuo.Mutta minusta tuntuu että sinä olet pelle ja epäilen että sinulla ei taida Suomeen asiaa ollakkaan jos kerran olet sinne aikoinaan karkuun lähtenyt.
- 450 ihmistä
matu-hamina kirjoitti:
Enhän tiedä juurikaan niin.Mut kyllä 400 autoa ja 50pyörää ja 11 vuotta jonkunlaista kokemusta tuo.Mutta minusta tuntuu että sinä olet pelle ja epäilen että sinulla ei taida Suomeen asiaa ollakkaan jos kerran olet sinne aikoinaan karkuun lähtenyt.
ostelemalla autoja ilman olosuhteiden todellista tuntemusta. Muuten et varmasti suosittelisi varauksetta häkkiliikettä kenellekään. Mutta tiedänhän minäkin että häkkiautoilla syntyy parhaat katteet. En muuten ole lähtenyt saksaan mitään tai ketään pakoon. Täällä vain on monimiljonäärin helpompi elää kuin siellä kateellisten ryysyrannassa. Ja paremmat kelitkin.
- Ketä miljonääriä
450 ihmistä kirjoitti:
ostelemalla autoja ilman olosuhteiden todellista tuntemusta. Muuten et varmasti suosittelisi varauksetta häkkiliikettä kenellekään. Mutta tiedänhän minäkin että häkkiautoilla syntyy parhaat katteet. En muuten ole lähtenyt saksaan mitään tai ketään pakoon. Täällä vain on monimiljonäärin helpompi elää kuin siellä kateellisten ryysyrannassa. Ja paremmat kelitkin.
Joka asuu saksassa, paljon nappaisi mitä suomi24 auton maahantuonti-palstalla kirjoitellaan tähän aikaan illasta. Ja tiedän että saksassa kello on tunnin vähemmän kuin suomessa.
Helppo huudella anonyyminä. Kukaan vaan ei usko :D - luulot,
Ketä miljonääriä kirjoitti:
Joka asuu saksassa, paljon nappaisi mitä suomi24 auton maahantuonti-palstalla kirjoitellaan tähän aikaan illasta. Ja tiedän että saksassa kello on tunnin vähemmän kuin suomessa.
Helppo huudella anonyyminä. Kukaan vaan ei usko :Dkokemukset ja uskomukset ovat aika huvittavaa seurattavaa. Sen verran olen suomalaisten puolella että yritän valistaa pyyteettömästi ihmisiä jotka kyselevät ilmeisen vilpittömin mielin tuontiautoihin liittyviä asioita. Samalla yritän varoitella heitä kaltaisistasi jobbareista jotka ajattelevat vain omaa hyötymistään. Minun ei enää tässä taloudellisessa tilanteessa tarvitse sitä ajatella joten voin keskittyä kansanvalistukseen. Neuvon sinullekin miten tullaan miljonääriksi: Perusta firma, tee työtä ja käytä järkeä. Parissakymmenessä vuodessa olet jo vauras mies jos sinusta yleensäkään on yrittäjäksi. Myy sitten tuottava firma pois. Hups, olet monimiljonääri.
Miksi minun pitäisi paljastaa henkilöllisyyteni? Paljastatko omasi? Voisi verottajakin kiinnostua.
- merkkiliikkeistä
kohtuullisen tuoretta kulkinetta, sellaista joita oikeat, merkkiedustuksia omaavat autoliikkeet myyvät, voitte mennä levollisin mielin itse suoraan liikkeeseen ja tehdä kaupat. Tuossa joku "tarjosi" esimerkiksi merkkiliikkeestä jotain vientikauppoihin erikoistunutta jobbarifirmaa, jonka Impressumista ei löytynyt muuta kuin tsekkiperäiseltä vaikuttavan firman puhevaltaa käyttävän nimi. Minusta sieltä pitäisi löytyä pari muutakin merkittävää tietoa ja firmalla saisi olla kymmeniä, tai jopa yli sata autoa myynnissä ja kotisivuilla tietysti runsaasti kävijöitä.
- merkkiliikkestä
Viestin tarkoituksen oli näyttää miten mobilen sivuilta löytää merkkiliikkeen.
EI MUUTA!
- molemmilla kerroilla
hyvää palvelua:Graulin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136