Betsson ei maksa voittoja.

Olin voittanut Betssonin pokeriturnauksissa yhteensä yli 200 euroa ja kotiutin voitot. Aloin ihmettelemään kun voittoa ei saapunut tilille. Otin yhteyttä bettsoniin heiden kotisivujensa kautta.
Mitä he tekivät kun kysyin missä rahani viipyy ? He sulkivat pelitilini (en pääse enää kirjautumaan pelitililleni). Kotiutuksesta on kulunut jo kolme viikkoa ja betsson ei vastaa mihinkään yhteydenottopyyntöihin.

Betsson on huijausfirma ! Pysykää kaukana siitä !!

7

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halooooooo

no betssonhan on sivusto jossa pelataan pokeria ilmaiseksi...ei sieltä mitään oikeeta rahaa tilille tipu...

• et sillee

ei kannattais pelaa Realil..

• Kekkonen
        et sillee kirjoitti:

ei kannattais pelaa Realil..

Niillon tosiaan kaksi saittia, .fi jossa pelaaminen ilmaista ja .com jossa ilmaisia JA rahapelejä. Jos olen oikein ymmärtänyt rahapelien pelaaminen suomalaislle on 100% laillista, ja voitotkin verovapaita jos saitti euroopan alueella.

• Kekkonen

Miksi luulet heidän sulkeneen sun tilin? Oletko toiminut oikein vai oletko tehnyt jotakin "virityksiä"? Paras saitti jos multa kysytään eikä 400 000 pelaajaa ihan vääräsää voi olla. Ruottalainen pörssiyhtiö vielä. Haloo, ota yhteyttä sinne asiakaspalveluun, toimii joskus hiaasti mutta aina varmasti.

• ewilzpirit

miten sitä leikkirahaa saa tilille, koska en viitis oikeella rahalla ruveta pelaamaan. löytyy jotain mastercardia ja visaa mutta en tiedä onko siellä oieat rahat pelissä?? apuaa!"!

• aww

onko kaikki tietosi oikeita? jos esimerkiksi pelaat jollain ihme tunnuksilla(olet alle 18v) niitä ei makseta sulle...

• tarkkanakannattaaolla

itse soitan tänään Bettsonille, ei tosiaan maksa voittoja eikä vastaa sähköposteihin, joten olkaahan oikeasti rahojenne / voittojenne suhteen tarkkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe