hmm olen suudellut elämässäni kahta miestä ja nekin kestivät pitkään. sitä ennen oli ollut vain sellanen pieni suukko lapsena :D nyt baarissa oltuani vietin aikaa kauan yhden pojan kanssa ja ihan asiallisesti oltiin ja suutelu tuli ihan luonnostaan. ilmeisesti humalan vuoksi =) siinä hetken suudeltuamme mies sanoi "en voi sille mitään, että tämä menee näin, mutta olet niin hyvä suutelija" olin vähän, että mitä o.O meinaa en ole juurikaan siis suudellut. hyvin se sujui minunkin mielestäni ja hänkin oli hyvä. oli kyllä melko humalassa, mutta ei nyt kamalan.. joten kuuleeko miehiltä totuuden humalassakin? =)
pakko kysyä..
5
1654
Vastaukset
- Lambo<->
kyllä. Miehelle tulee tietynlainen rohkeus kännissä joten uskon jos hän on sinua kehunut sinä myös olet sillon hyvä
- - - -
no miehet nyt sanovat aina milloin mitäkin saadakseen naisen ns. anteliaalle tuulelle. mutta eihän sitä tarkoita ettetkö olisi hyvä suutelija. hyvän suudelman antaminen ei nyt kuitenkaan mitään ydinfysiikkaa ole. Itse olen suudellut ehkä kymmenen naisen kanssa ja ainoastaan yksi huono suutelija on jäänyt mieleen.
- tyttönen: ap.
juu tiedän sen, että puhuvat lähes mitä vain saadakseen, mutta juu. ihan vain nyt suutelusta kysyin, mutta ehkä tuo humalassa olo pätee muihinkin juttuihin, että uskaltaa sanoa..
- vesa
suuteluissa on paljon eroja ole tyytyväinen kehuista kaikki ei vaan osaa tai ei tohdi uskaltaa.hyvä suudelma on taivaallista.
- suuteleija
olen miehenä sitä mieltä, että suusuudelman jälkeen haluan suudella myös niitä toisia huulia sieltä alhaalta - ja vieläpä omalla penikselläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738