Myydäänkö Suomessa missään kofeiinipitoisia shampoita? Saksassa asuessani muistan siellä myydyn Alpecin-merkkistä shampoota,jonka sisältämän kofeiinin oli todettu vähentävän hiustenlähtöä.Suomesta en ole löytänyt mistään vastaavia shampoita?
Kofeiinipohjainen
7
9057
Vastaukset
- Trimble
Kyllä myydään, Robert's Coffee myy Fruity Coffee Shampoota joka on tehty kahvimarjasta. Se sisältää runsaasti kofeiinia ja antioksidantteja. Olen käyttänyt sitä kohta vuoden ja olen erittäin tyytyväinen!
- Mannerheim..
Kofeiinia on myös joissain hiustenlähdön hoitotuotteissa, hiusvedessä. Kofeiini voi virkistää päänahkaa ja siten ehkäistä hiustenlähtöä. Se ei kuitenkaan mitenkään vaikuta hiustenlähdön yleisimpään syyhyn,DHT:n,eli kofeiinilla on sama vaikutus kuin virkistävillä ja aktivoivilla hiusvesillä.Jos haluaa puuttua syihin, täytyy käyttää ihan muita tuotteita.
- jepjee45
Kofeiinin on nimenomaan todettu hillitsevän ja jopa estävän täysin tuon DHT:n tuotantoa. Faktat siis syyniin!!
- Trimble
http://www.alpecin.com/en/pdf/alpecin_research_3.pdf
Tuossa linkki mainitsemasi Alpecinin tutkimuksista riippumattomassa yliopistossa Jenassa. - kofeiinishampoo
kofeiini shampoota on tullu apteekkeihin ja ovat saksalaisia dr.wolffilta, apteekkari suositteli todella paljon
- Kahvilla vaan
Kaada kahvia päähän ja pese sillä hehe.
- Anonyymi
Ajelin kaikki hiukset veks ja rupesin käyttää kyseistä sampoota. Hups houkset rupesi kasvamaan. Suosittelen lämpimästi.🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249