Maanantai 8/1 2007

En pilaa tätä päivää viinalla.

21

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukahin eilen jo puolenyön maissa ja nyt heräsin, kyllä on mukava herätä ilman krapulaa ja huonoa oloa, tästä tulee raitis maanantai!! Huomenta kaikille!

• Oskari2

Raitis viikko tulossa. Onneksi.

• raitis.

Niin täälläkin.

• ma-sa

Olen suden kanssa ihan samaa mieltä.Eikä muuta ku mainiota maanantaita kaikille.

• raitistelijasuotuulia

Nyt kiinnitin huomiota, että sinulla on tehokas niki. Miksi susi, kerros vähän? Oletko naaras- vai urossusi? Yritin vakoilla galleriasta, mutta se ei ole julkinen.
      Tämä naaras ei-susi on raittiina tänään. Nyt olen valjastanut maailmankaikkeuden kaikki voimat, että en käy ostamassa juomia, nimittäin edessä on kaksi vapaapäivää, ja en halua olla huomenna pää vessanpöntössä..

• Viikko alkoi taas ihan mukavasti,siks en minäkään haluu pilata tätäpäivää väkiviinalla. Tipattomuus jatkuu ainaski tään maanantain.

• raittiina

kyllä kiitos.olen tänään raittiina.eilen olikin ehkä pahin päivä, mutta selvisin, joten tänään en ota.

• Papio1

Raitis maanantai tänään.

• veska58

Ilmoittaudun mukaan raittin päivän viettäjiin.

• Cettuz!

vietän raittiina.

• Viinietikka

mukaan Veska58, et tule katumaan päätöstä olla juomatta.

Mun opiskelut ovat nyt loppuneet ja todistus ammattitutkinnon suorittamisesta on saatu. Jospa sitä ehtisi nyt piipahtamaan tällä tipattomalla palstalla useammin. Jotenki on palsta tyynen oloinen, mutta onko se tyyntä myrskyn edellä?

Mukavaa ja raitista päivää itse kullekin ja päihteetöntä uutta vuotta toivottelee viinietikka

• Hamara

Olo on mainio, eikä edes tee mieli vinettoa tällähetkellä. Tänäiltana vielä pikku urheiluspurtti suoritettavana ja sitten saunaan, jonka päälle kuutio raikasta whissyä, ettei pääse keppanahimo yllättämään.

• mussukka1

On aikoihin eletty, minä tammikuussa mökillä.
      Oikein sulassa vedessä uimassakin. Sattui muuten eilen, että kävin hakemassa tuttavan kahville ja puhallusratsia oli hiljaisella kylätiellä, siinä nyt ei mennyt kuin muutama minuutti kun olin samassa ratsiassa. Sanoin poliisisedälle, että en ehtinyt vetää känniä tänä aikana, oli samaa mieltä ja toivotti hyvää matkaa.
      Raitista loppuiltaa kaikille ja niille, joilla on huomenna pieniä kiusauksia toivon yhden päivän mietintämyssyä.

• ambivalenttineN

Tänään olen raittiina ja on tapahtunut vaikka mitä. Olin ensinnäkin ekan kerran eron jälkeen (eli puoleen vuoteen) treffeillä. Luulen, ettei se mies tainu musta paljoo kiinnostua, vaikka olikin mukavan oloinen ja ystävällinen. No ei sen puoleen, emmäkään oikeestaan hänestä sen enempää kiinnostunut. Tapaaminen oli muutenkin enemmän kaveripohjaista, eli treffit on vähän väärä sana tapaamiselle. Mut emmä oo pettynyt, jos ei koskaan enää tavata, mut jos tavataan niin sitten tavataan. Molemmat ratkasut käy mulle :)

Kun tulin kotiin, niin mua odotti ihana yllätys. Nimittäin sain vihdoin lääkärinlausunnon koskien terapiaa :) Huomenna vien sen Kelaan ja toivon, että terapia pääsis alkamaan mahdollisimman pian, niin saisin ehkä pikkuhiljaa itteni edes jonkinlaiseen tasapainoon, enkä enää olis niin ambivalenssissa itteni ja kaiken muun suhteen.

• Terapia lienee

monivuotinen juttu, joten auttaa pitkäkestoisesti.
        Terapeutille tulee sitten olla rehellisempi kuin koskaan tätä ennen. Minulle mt-psykologi avasi uusia näköaloja omaan itseeni.

• ambivalenttineN
        Terapia lienee kirjoitti:

monivuotinen juttu, joten auttaa pitkäkestoisesti.
        Terapeutille tulee sitten olla rehellisempi kuin koskaan tätä ennen. Minulle mt-psykologi avasi uusia näköaloja omaan itseeni.

Koska en ole mitenkään pitkäjännitteinen ihminen, niin ensinnäkin pelottaa se, että pitää sitoutuun terapiaan niin pitkäksi aikaa. Toiseks mua pelottaa se, että psystynkö mä käsitteleen vaikeitakin asioita ja ennen kaikkea pelkään sitä, että montako kertaa tulen turvautuun alkoholipitoisiin juomiin terapiaistuntojen jälkeen. Toivottavasti en kertaakaan, mutta pelkäänpä vaan, että koen tarvitsevani joskus jotain rentouttavaa rankan terapian jälkeen. Mutta turha sitä vielä murehtimaan, kun terapian alkamiseen menee varmaan vielä 2kk tai jotain, koska Kela ei oo mitenkään tunnettu nopeudestaan.

• karbidi
        ambivalenttineN kirjoitti:

Koska en ole mitenkään pitkäjännitteinen ihminen, niin ensinnäkin pelottaa se, että pitää sitoutuun terapiaan niin pitkäksi aikaa. Toiseks mua pelottaa se, että psystynkö mä käsitteleen vaikeitakin asioita ja ennen kaikkea pelkään sitä, että montako kertaa tulen turvautuun alkoholipitoisiin juomiin terapiaistuntojen jälkeen. Toivottavasti en kertaakaan, mutta pelkäänpä vaan, että koen tarvitsevani joskus jotain rentouttavaa rankan terapian jälkeen. Mutta turha sitä vielä murehtimaan, kun terapian alkamiseen menee varmaan vielä 2kk tai jotain, koska Kela ei oo mitenkään tunnettu nopeudestaan.

Voit heittää huolet nurkkaan terapiapelon takii. Mää oon aikoinani ollu kans paar vuotta vastaavassa terapiassa, eikä se oo milläänlailla rankkaa; Sää kerrot sille kutistajalle mitä kerrot (tietty kandee puhuu totta ja kaikki mikä riivaa), mut se ei Sua pakota mihinkään!

Vaikeist asioist puhuminen on just tärkeetä ja se on kuullu samallaisii juttui ennenkii, sehä on sen ammatti. Se ei rupee Sulle ärjyyn, eikä pilkkaa, vaan kuuntelee ja yrittää auttaa Sua omilla sanomisillaan!

Voipi olla, et istunnon jälkeen olo on huojentuneempi ja tarttet entistä vähemmän A-tuotteita.

Kysymys on vaan siitä, satutko saamaan ittelles sopivan terapeutin; mulle kävi kehno tsägä, täsä eelleen himmeenä!

• ES.hauka

En pilaa viinalla, mutta pilaan yöunet eeässällä.

• Knullin

Raittiina tämä päivä.
      Muutama keppana loiventavaksi (6-7) ja hyvin menee tämäkin päivä!
      Huomenna jos on kaunis päivä niin raitistellaan myös. Mäyriksen loput ehkä hetulaan ja kävelylenkille!
      Tästä se lähtee!

• ES.hauka

Eeässä auttaa krapulaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe