Moi! Olen lähdössä Prahaan kuukaudeksi parin kaverin kanssa. Mitkä paikat siellä ovat ehdottomasti näkemisen arvoisia? Onko eläintarha hieno talvellakin?
Millaista yöelämää prahassa on? Hienoimpia yökerhoja/baareja?
Millaiset ovat nämä tammikuun alennusmyynnit? Tekeekö paljon löytöjä?
Kertokaa toki muutakin oleellista Prahasta!:)
Prahaan pidemmäksi aikaa.
4
566
Vastaukset
- ......
Kun kerran kuukauden siellä vietätte, niin tehkää ihmeessä tutkimusretkiä myös Prahan ympäristöön ja miksei kauemmaksikin Tsekkeihin.
Suosittelen lämpimästi sympaattista Cesky Krumlov'ta! - pasaati1
Kutnà hora prahasta n 70km,luukirkko n 30000 ihmisen luut aseteltu kirkkoon/kirkoksi.
- kirska
Ajateltiin lähteä käymään kutna horassa katsomaan juurikin sitä luukirkkoa. Onko bussiasemalta pitkä matka kyseiseen kirkkoon? tarviiko ottaa taksi vai meneekö kävellen... Onko missään infoa, missä päin kirkko sijaitsee?
- sasasasasas
kirska kirjoitti:
Ajateltiin lähteä käymään kutna horassa katsomaan juurikin sitä luukirkkoa. Onko bussiasemalta pitkä matka kyseiseen kirkkoon? tarviiko ottaa taksi vai meneekö kävellen... Onko missään infoa, missä päin kirkko sijaitsee?
Kutna Horan juna-asemalta oli "luukirkkoon" matkaa joku 1,5km, eli ihan kävellen meni. Juna-asemalta lähti kävelemään kohti keskustaa niin siellä oli. Itse Kutna Horahan on pikkupaikka.
Luukirkon vieressä oli hyvä ravintola, jossa edulliset hinnat ja hyvät ruoat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076