Vaakunan livekeikat 07

MNH

Nyt näyttää olevan julkaistu Mikkelin Night Vaakunan livekeikoista ainakin osa. Aika monipuoliselle näyttää. Jokaiselle jotain.

12.1 Kaija Koo
19.1 Hausmylly
26.1 Kapasiteettiyksikkö
9.2 Norther & Hangig Garden
16.2 Elastinen
23.2 Waltari
2.3 Ruoska
6.3 Tarot
16.3 Kotiteollisuus
30.3 Antti Tuisku

ja huhtikuussa tulossa kuulema ainakin APULANTA ja TURMION KÄTILÖT.

Mikkelissä siis tapahtuu ihan oikeasti tämän liven osalta, eikä tämä ollut mikään 06 vuoden tähdenlento!!! Hienoa ja kiitos!!!

11

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainostoimisto

Kaija Koo - Ei kiinnosta
      Hausmylly - 90-luku meni jo
      Kapasiteettiyksikkö - Suomi-rap on koomista
      Norther mikälie - Never heard
      Elastinen - Joumänit ei nappaa
      Waltari - Ihan ok
      Ruoska - Jotain nahkapukuisia amiksia vissiin?
      Tarot - Monesko comeback menossa?
      Kotiteollisuus - Känniördäystä luvassa
      Antti Tuisku - IIK! Mä oon 12w tytzy ja loveen anttii

Eli ei toi nyt mitenkään mahtava lista ole.

• ääliö__

Ja sitten valitetaan, että mikkelissä ei käy bändejä. Hyvinhän täällä on nykyisin käynyt, luuletko että tänne kukaan tulee, jos tuolla asenteella ollaan liikenteessä?

Kannatusta peliin, vaikka esiintyjä ei levysoittimessa soikkaan.

• mainostoimistolle

Herra itse varmaan kuuntelee vain omaa ääntään? Vai millaisista bändeistä itse tykkäät?

• HEHDHT

Aivan! Voi surkimus, että sinua mainostoimisto ei kiinnosta noi esiintyjät! Miun mielestä on todella mahtavaa, että täällä järjestetään keikkoja. Ja se on hyvä, että ohjelma on monipuolista. Itse olen varsin tyytyväinen moniin näistä keikoista. Varsinkin Apulantaa odotan =) Näiden lisäksi vielä kun muut ravintolat julkistavat esiintyjänsä, niin varmaan on kaikille jotain. Uskoisin 2007 Scooprockistakin tulevan ihan hyvän!?!

• Ktc
    • .....

Northeria olis kyl kiva mennä kattomaan, saas nähä jakaisko hilata perseensä sinne... =)

• Ripe

On täällä ollut liveä joskus 90-luvulla, mutta yhtäkkiä keikat täällä loppuivat. Usean vuoden hiljaiselin jälkeen on hienoa saada tänne kaupunkiin taas elämää!!!

• evvk vaakuna

on vaan niin paska baari missä noi esiintyy, et tuskin porukka innostuu. mä oon kuullu vaakunasta niin paljon pahaa etten sinne menis vaikka elvis heräis henkiin ja esiintys siellä..

• heikkp

Meininki on kuiteski aina ihan hyvä, enkä epäile etteikö porukkaa riittäis varsinkin Apulannan ja Kotiteollisuuden keikolle. Hausmyllystä en sano mitään...
        On kyl totta, että pien uudistus ois iha paikallaan, baari häviää Londonille ja Kharmalle.

• SEDUKO
        heikkp kirjoitti:

Meininki on kuiteski aina ihan hyvä, enkä epäile etteikö porukkaa riittäis varsinkin Apulannan ja Kotiteollisuuden keikolle. Hausmyllystä en sano mitään...
        On kyl totta, että pien uudistus ois iha paikallaan, baari häviää Londonille ja Kharmalle.

kyllä miä mielummin vaakunassa käyn kun kharmassa. Onhan Vaakunan livekeikoilla ollut helvetisti porukkaa jo 2006 niin miksi siellä ei nyt olis. Vasta oli perjantaina ihan täynnä paikka kun Kaija Koo siellä esiinty.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1761
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1494
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1131
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      995
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    Aihe