Nyt näyttää olevan julkaistu Mikkelin Night Vaakunan livekeikoista ainakin osa. Aika monipuoliselle näyttää. Jokaiselle jotain.
12.1 Kaija Koo
19.1 Hausmylly
26.1 Kapasiteettiyksikkö
9.2 Norther & Hangig Garden
16.2 Elastinen
23.2 Waltari
2.3 Ruoska
6.3 Tarot
16.3 Kotiteollisuus
30.3 Antti Tuisku
ja huhtikuussa tulossa kuulema ainakin APULANTA ja TURMION KÄTILÖT.
Mikkelissä siis tapahtuu ihan oikeasti tämän liven osalta, eikä tämä ollut mikään 06 vuoden tähdenlento!!! Hienoa ja kiitos!!!
Vaakunan livekeikat 07
11
1155
Vastaukset
- mainostoimisto
Kaija Koo - Ei kiinnosta
Hausmylly - 90-luku meni jo
Kapasiteettiyksikkö - Suomi-rap on koomista
Norther mikälie - Never heard
Elastinen - Joumänit ei nappaa
Waltari - Ihan ok
Ruoska - Jotain nahkapukuisia amiksia vissiin?
Tarot - Monesko comeback menossa?
Kotiteollisuus - Känniördäystä luvassa
Antti Tuisku - IIK! Mä oon 12w tytzy ja loveen anttii
Eli ei toi nyt mitenkään mahtava lista ole.- ääliö__
Ja sitten valitetaan, että mikkelissä ei käy bändejä. Hyvinhän täällä on nykyisin käynyt, luuletko että tänne kukaan tulee, jos tuolla asenteella ollaan liikenteessä?
Kannatusta peliin, vaikka esiintyjä ei levysoittimessa soikkaan. - mainostoimistolle
Herra itse varmaan kuuntelee vain omaa ääntään? Vai millaisista bändeistä itse tykkäät?
- HEHDHT
Aivan! Voi surkimus, että sinua mainostoimisto ei kiinnosta noi esiintyjät! Miun mielestä on todella mahtavaa, että täällä järjestetään keikkoja. Ja se on hyvä, että ohjelma on monipuolista. Itse olen varsin tyytyväinen moniin näistä keikoista. Varsinkin Apulantaa odotan =) Näiden lisäksi vielä kun muut ravintolat julkistavat esiintyjänsä, niin varmaan on kaikille jotain. Uskoisin 2007 Scooprockistakin tulevan ihan hyvän!?!
- Ktc
Koko keikkalista osoiteessa http://www.nightravintolat.com/mikkeli
- .....
Northeria olis kyl kiva mennä kattomaan, saas nähä jakaisko hilata perseensä sinne... =)
- Ripe
On täällä ollut liveä joskus 90-luvulla, mutta yhtäkkiä keikat täällä loppuivat. Usean vuoden hiljaiselin jälkeen on hienoa saada tänne kaupunkiin taas elämää!!!
- evvk vaakuna
on vaan niin paska baari missä noi esiintyy, et tuskin porukka innostuu. mä oon kuullu vaakunasta niin paljon pahaa etten sinne menis vaikka elvis heräis henkiin ja esiintys siellä..
- heikkp
Meininki on kuiteski aina ihan hyvä, enkä epäile etteikö porukkaa riittäis varsinkin Apulannan ja Kotiteollisuuden keikolle. Hausmyllystä en sano mitään...
On kyl totta, että pien uudistus ois iha paikallaan, baari häviää Londonille ja Kharmalle. - SEDUKO
heikkp kirjoitti:
Meininki on kuiteski aina ihan hyvä, enkä epäile etteikö porukkaa riittäis varsinkin Apulannan ja Kotiteollisuuden keikolle. Hausmyllystä en sano mitään...
On kyl totta, että pien uudistus ois iha paikallaan, baari häviää Londonille ja Kharmalle.kyllä miä mielummin vaakunassa käyn kun kharmassa. Onhan Vaakunan livekeikoilla ollut helvetisti porukkaa jo 2006 niin miksi siellä ei nyt olis. Vasta oli perjantaina ihan täynnä paikka kun Kaija Koo siellä esiinty.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992