Ollaan siis lähdössä viikoksi reissuun, ja pojan kotiloille pitäisi keksiä keino selviytyä lomasta. Eli kumpi on parempi vaihtoehto, laittaa kotiloille esim. kokonainen salaattiruukku syötäväksi (näin olemme lyhyempien lomien yli selvinneet) vai laittaa horrokseen? Ja jos jälkimmäinen vaihtoehto saa kannatusta, miten se toteutetaan?
Kotilot hiihtoloman ajaksi horrokseen?
6
483
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
minusta kannattaisi laittaa paljon ruokaa ja sumuttaa kunnolla.
- sa alkuperäinen
Mikä olisi siotten sellaista ruokaa joka säilyisi pidempään, eikä homehtuisi kosteassa terrassa?
- vivi
sa alkuperäinen kirjoitti:
Mikä olisi siotten sellaista ruokaa joka säilyisi pidempään, eikä homehtuisi kosteassa terrassa?
porkkana säilyy kuorittuna terraariossa 2 viikkoa
- ghghhghghg
Itse olin viime kesänä 2 viikkoa poissa, kotilot selvisivät kyllä hyvin. Laitoin ekana ruokaa joka riitti pariksi päiväksi ja paljon kalkkia, sitten myöhemmin kun ruoka loppui niin kotilot vetäytyivät horrokseen.
- Marizza=)
mistä kotiloista täälä keskustellaan?? kuvia tms...!!
- Etana-hullu
Muista, että Etana tarvitsee myös kostean ympäristön. Kun menet pitemmäksi aikaa jonnekin, kostuta terraariosi kunnolla, ja salaatti on myös tärkeää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076