Niin, itse haluaisin mennä Espanjaan, tähtäimessä on Andalucian maakunta. Mikä olisi KAIKKEIN halvin lentoyhtiö? Entäs mitä rokotuksia tarvitsen? (Ainakin Hepatiitti A:n ja B:n..) Entäs mitä kaupunkiä suosittelisitte? Haluaisin nähdä paljon luontoa ja vanhoja rakennuksia etc. Missä olisi hyvä yöpyä? Hotellissa, majatalossa?
Tämä on ensimmäinen matkani ikinä, joten kaikki neuvot ovat tervetulleita.
--->Kokemuksia, neuvoja.. TÄNNE NÄIN!
3
673
Vastaukset
- Malagaan
Suomesta lentävistä halppisyhtiöistä ainakin Blue1, Ryanair ja AirBerlin lentävät välilaskulla Malagaan. Lisäksi suoria lentoja AirFinlandilla ja finskillä. Etsi noista kun tiedät koska olet lähdössä.
- ys!
Easyjet lentaa myos Malagaan
- kerran vaan käynyt
costa del solia lukuunottamatta olen tehnyt vain yhden reissun Andaluciaan mutta se oli sitäkin unohtumattomampi. Meidän reitti oli Malaga, Almeria, Granada, Sevilla, Cadiz ja Ronda. Nämä kaikki olivat Almeriaa lukuunottamatta todella mielenkiintoisia ja erilaisia kaupunkeja. Granadassa näkee todella paljon eri ikäisiä vanhoja rakennuksia, unohtamatta tietysti Alhambran linnoitusta. Sevilla on upea yhdistelmä vanhaa ja uutta, Cadiz on mielenkiintoinen merenrantakaupunki ja Ronda todella pieni mutta näkemisen arvoinen rotkon reunalla keikkuva kylä. Jos kuitenkin haluat valita vain yhden tai kaksi niin ota ehdottomasti Granada listallesi ja sitten Sevilla. Nythän Finski lentää suoraan Sevillaa kesällä joten kannattaa kytätä myös sinne tarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337