Varsinkin vähän vanhempien naisten olisi ostoskeskusksissa ym väentungoksissa liikkuessaan turvallista pitää rahat takin sisäpuolelle ommellussa rintataskussa. Tällainen tasku ommellaan rutiininomaisesti miesten päällystakkeihin mutta itse ainakaan en ole koskaan nähnyt sitä naisten takeissa. Tottuneen taskuvarkaan on helppo sujauttaa kätensä tavalliseen avonaiseen taskuun eikä käsilaukun riistäminenkään vie montaa sekuntia. Vaatesuunnittelijat, ajatelkaapa tätä kun suunnittelette päällysvaatteita naisille. Naisen rinta ei mielestäni ole esteenä tälle taskulle, sillä eihän sinne taskuun niin paljoa tavaraa tarvitse tunkea. Itselläni on nyt käytössä miesten takki ja pidän aina henkilöllisyystodistuksen isommat rahat rintataskussa.
Sisätasku naisten takkeihin!
Naisimmeinen
2
573
Vastaukset
- löysin
povitaskun Master-Coatin pitkästä naisten villakangastakista. On sopivasti rinnan alapuolella, joten pieni lompakko ja kännykkä eivät pullottele. Loistava käytössä. Suosittelen!
- Nahkatakki
jossa on povitasku. :) Itse pidän siel yleensä kännykän ettei putoa. Tai mp3 soittimellekkin se on hyvä paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197