Saan ehkäehkäehkä jokusen kuukauden päästä liskon. Mikä olisi aloittelevalle liskon hoitajalle sopiva´, pieni laji?
Liskoista
3
338
Vastaukset
- Lizard78
Jos pientä liskoa haluat, niin sillon se varmaan olisi leopardigekko. Ne menevät jo 100-litraiseen akvaarioon, eli evät vaadi isoa kotia. Leogekko on hämärä-aktiivinen eläin, eli se lähtee liikkeelle kun valot terraariosta sammuvat. Leopardogekot ovat täysin hyönteisyöjiä joten nille täytyy olla "lihaa" kokoajan tarjolla vaikka jauhomatojen muodossa...Kysy ihmeessä lisää, jos kysyttävää on...Käy myös sivustolla www.herppi.net.
Se on kaiken kattava sivusto matelijoista ja selkärangattomista.- kotilo-ja-gekkofani
Pakko olla koko ajan tarjolla syötävää, gekot voi myös ruokkia itse muutamia kertoja viikossa - itse ruokin aikuiset leoskini 2 - 3 kertaa/viikko
- KarkkiLaatikko
Leogeggo on hyvä.itse ruokin 3 viikossa ja hyvin ne voivat.EI MISSÄÄN NIMESSÄ ruokaa saa olla kokoajan tarjolla sillä muuten ne voivat kuolla liika lihavuuteen ja krooniseen maksavaivaan joka on yleistä gegoille..Siis 3 kertaa viikossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076