Tarvisin asiantuntijoiden apua...
Minulla on iso laatikollinen vanhoja suomalaisia postimerkkejä, kaikki ovat kiinni alkuperäisessä kuoressa. On erikoisia leimoja ja kuoria ja jopa muutama sinettikin...
Haluaisin näistä hinta-arvioita, missä voin tehdä sen? Ja toki olisin valmis myös myymään osan merkeistä...
Kiitos etukäteen avusta!!
Paljon merkkejä... Apua kaivataan!
5
1054
Vastaukset
- Lauri Peltoselle
arviointia varten.
- mplied
Kuinkas se luonnistuu?
- muutkin
mplied kirjoitti:
Kuinkas se luonnistuu?
postimerkkiliikkeet suorittavat arviointia nimellistä korvausta vastaan. Riippuu asuinseudustasi, mihin voit ottaa yhteyttä.
- niitä jossain
muutkin kirjoitti:
postimerkkiliikkeet suorittavat arviointia nimellistä korvausta vastaan. Riippuu asuinseudustasi, mihin voit ottaa yhteyttä.
antikvariaatissa, voi käydä niinkin, että hinnoittelevat vähän alakanttiin, koska itsekin himoitsevat kohteitasi.:)
- ota.......
selvää oks siellä filatelistikerhoo ja tätä kautta saat asiantuntemusta ja arvointia.
minä asun kuopiosssa ja täällä on meitin kerho joka kokoontuu 2 ja 4 ma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319