Minulla on halu antautua isolle, karskilla tavalla komealle miehelle. Tahtoisin, että hän omistaisi minut. Haluaisin olla vain hänen lelunsa... pieni, pullea lelunsa... Tahtoisin, että vaikka minulla ylipainoa onkin, niin hän pitäisi minua kauniina, haluttavana... Hän ei kyselisi mitä haluan tai mikä yleensä tuntuu hyvälle. Hän vain tekisi minulle mitä haluaisi. Työntäisi minuun mitä vain haluaisi, sormiaan, dildoja, kurkkua, kokeilisi kyniä ja risuja sisääni... Hän katselisi minua, levittäisi pimppiäni... Nuolisi... Purisi... Kaikki aukkoni täyttäisi... Hän saisi jakaa minua ystävilleen... Hän päättäisi kuka saisi minua naida. Hän puhuisi rumia, mutta ei loukkaisi. Hän ehkä kuvaisi mitä minulle tekee ja ohjaisi minua sen suhteen mitä haluaisi minun tekevän hänelle tai jollekin muulle. Hän olisi paikalla, jos joku muu saisi osansa minusta...
Vuorotellen kourisi ja silittäisi... Ottaisi missä tahansa.....
Pelkään vähän
ajatuksiani...
3
1583
Vastaukset
Iltaa
kts. kohta sub saa paikan
Terv. Maski- Nimetön
tuohon hyvän tekijän... olen itsekkin tukevahko, joten sillä en loukkaisi sinua... saisit kokea kaappini sisällön, josta löytyy monenmoista lelua juuri noihin käyttötarkoituksiin... olen itä-suomesta ja 36v sinkkumies
- reta_lena
Perussubin unelmia...Rohkaistu vaan, on miehiä joille pyöreämmät muodot mieleen. Haaveissasi ei ole mitään pelättävää, et ole ainut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763