Ranskassa on Suomen radio awardseja seur. päivänä(20. pv)music awards gaala myös. onko tietoa esiintyykö Juanes myös siellä?
esiintyykö
6
712
Vastaukset
- *löytyykö*
Tuolta jotakin:
http://www.nrj.fr/?pre=1
Mitä muuten tuolla tiedolla teet?- tuolta..
mitään. ainakaan näin ranskaa osaamattomana. ajattelin vain, että tuleeko Juanes todella pelkästään Suomeen, jos ei lähistöllä/euroopassa muita esiintymisiä. mutta tosi mahtavaa, jos tulee!
- hiukan :)
tuolta.. kirjoitti:
mitään. ainakaan näin ranskaa osaamattomana. ajattelin vain, että tuleeko Juanes todella pelkästään Suomeen, jos ei lähistöllä/euroopassa muita esiintymisiä. mutta tosi mahtavaa, jos tulee!
Mun mielestä niillä sivuilla ei lue mitään siitä, että Juanes esiintyisi siellä (en kyllä osaa ranskaa), mutta on hyvinkin mahdollista, että esiintyy.
Toisaalta, jos hän palaa Suomesta Kolumbiaan, niin lähes kaikki lennot sinne on Ranskan kautta.
Summa summarum - esiintynee Ranskassakin.
- esiintynyt
eikä saanut edes yhtään palkintoa siellä.
- lolle.
Juu, niinhän se teki... Keskeytti lomansa tullakseen käväsemään suomessa hakemassa pari pystiä ja laulamassa kaks biisiä... nyt on jo takas Medellínissä..
- sopivastipuhuva
Että viittii tulla näin kauas! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038162- 1075687
- 2835099
- 495003
- 763777
- 562990
- 662717
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432447